Oppdal (Sør-Trødelag)

appartementen in Oppdal (Sør-Trødelag)

We hebben een aantal aanbieders voor Oppdal (Sør-Trødelag) voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

Reviews over Oppdal (Sør-Trødelag)

• 7paul19-09-2017

Mooi stadje vanwaar je veel kan verkennen

Oppdal is een perfecte plek om te vertrekken naar Trondheim of naar mooie wandelgebieden.

• 9Zorg voor natuur

augustus 2017

• 5Diana25-06-2017

Alleen in de winter

Het is allemaal ingericht op de wintersport.

• 3Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 3Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Thijmen25-08-2016

Aardige plek

Kleine plaats, maar wel met 2 winkelcentra. Dus veel winkels, verscheidene supermarkten (rema 1000, Kiwi en coop). Het dorp fungeert als een knooppunt; de E6 vanuit Oslo en trondheim en weg 70 richting Molde. Daarom is het ook wat drukker dan in vergelijkbare plaatsen

• 8Omgeving

augustus 2016

• 7Mark20-10-2014

Mooie plek

Wij zaten op een camping in de buurt van Oppdal. Op de campings zie je zeer weinig tenten en voornamelijk stacaravans. In Oppdal zelf kom je echter veel toeristen tegen en kwamen we ook Nederlanders tegen. We hebben bij Opplev Oppdal een rafting-trip en een canyoning-trip geboekt. Je kunt ook veel andere activiteiten boeken in Oppdal. We wilden ook gaan mountainbiken maar ze hadden maar 4 mountainbikes te huur en die waren al verhuurd! Dat ze nu niet effe meer aanschaffen om te verhuren want er wordt wel veel reclame gemaakt voor het mountainbiken. Ook zie je veel auto's / campers met mountainbikes bevestigd. Het raften was erg goed en volgens de gids een van de meest uitdagende gebieden in Noorwegen. De canyoning-trip viel iets tegen omdat deze kort was maar er zat wel 1 mooie sprong in en een mooie glijpartij. In Oppdal zelf is ook een zwembad (mocht het slecht weer zijn) maar stel je er niet veel van voor. Wat betreft supermarkten zit je er goed: die zijn er veel en zijn lang open.

• 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 7iplattel22-08-2014

Leuk dorpje

Wij hadden een lekke band maar we waren op de juiste plek want bandenbedrijf Deckman heeft prima onze band gemaakt.Ook leuke restaurantjes.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving

augustus 2014

• 8Rønnaug M.29-07-2014

Beautiful mountains

Perfect for haiking .Nice valley. Good options for shopping.

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

juli 2014

• 8Marie-Antoinette17-09-2013

Fijne omgeving om te wandelen

Wij waren 4 nachten in de omgeving van Oppdal, helaas hadden we geen mooi weer. Als het wel mooi weer is, is het schitterend om hier te wandelen.

• 3Cultuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Marian en Bas Venhuizen12-09-2013

goed uitvalsbasis

veel te doen maar houd rekening met de reis tijden in Noorwegen reken je in uren niet in KM

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in september 2013

• 7G. van kampen24-06-2013

Omgeving erg mooi

Amotan waterval is een aanrader

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Wijnand en Silvia26-08-2012

schitterend vakantieomgeving

Een hele mooie centrale omgeving waar je alle kanten uit, iets kan ondernemen. Het is een echte wintersportomgeving maar inde zomer wordt er veel gedaan voor de toeristen om ze te vermaken, al zit daar wel een behoorlijke prijskaartje aan. Maar ook voor de kleine portemonnee is er veel te zien, de natuur is hier schitterend, maar ja daar moet je dan wel van houden, en willen zien. IN Oppdall zijn redelijk veel winkels om je boodschappen en zo te doen.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012