We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos voor je op een rij gezet:

Reviews over Gerlos

Verblijf oke, gebied top.

Maaike,
    17-2-2019

1 bushalte van de skilift vandaan (ook net aan te lopen). Ruime appartementen met dunne muren. Ontbijt was simpel maar oke. Skigebied was top!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Kolmblick een geweldige uitvalsbasis

Paulus heijnen,
    14-2-2019

Ik ben hier geweest in het eerste jaar dat deze locatie beschikbaar was. Mooi, schoon, helder appartement. Dat was toen voor een periode van 3 weken. De prijs per dag weet ik nog: 7 euro per dag. Toen was het een wandelgebied in ontwikkeling. Gewoon goede mensen met een hart voor de zaak. Een van de zaken die de meeste indruk heeft gemaakt is het feit dat het een hechte geloofsgemeenschap. De man die de bergbahnen had opgezet overleed ten gevolge van een motorongeval. We hebben gezien hoe deze gemeenschap er was voor de nabestaanden. Het zag zwart van de mensen. Iedereen die wat met de bergbahnen had was er. Dan zie je pas hoeveel mensen er in een regio wonen en hoeveel mensen er werken of afhankelijk van zijn. De zijdalen stroomden letterlijk leeg, zo was men betrokken. Het is goed om te zien dat het cultureel erfgoed in stand gehouden wordt en dat men kans ziet om gedoceerd nieuwe ontwikkeling in dit cultuur goed op toenemen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Volgend jaar weer

Jildou,
    22-1-2019

Mooi, groot appartement met een goeie ligging. Beide slaapkamers hebben een eigen badkamer, daarnaast is er een woonkamertje met een keuken en rondom een groot balkon.

In de buurt is genoeg te doen, zelfs in het voorseizoen. Je bent zelf verantwoordelijk voor vuilniszakken, toiletrollen, etc. zodra deze op zijn.

De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed, wij gaan dus zeker nog een keer.

Gereisd met vrienden in december 2018

Ruim, schoon en gezellig appartement

Jildou,
    11-12-2018

De eigenaren van Kolmblick zijn erg vriendelijk. In het appartement hadden wij twee slaapkamers, twee badkamers en een woonkamer/keuken. Het appartement was schoon, ruim en gezellig met een groot balkon. Met een aantal minuten lopen ben je in het centrum van Gerlos. Hier zijn meerdere liften waarmee je de vele pistes kunt bereiken.

Gereisd met vrienden in december 2018

Leuke vakantie gehad

Iwan,
    20-8-2018

Simpel appartement alles is schoon maar basic. Voor de prijs kun je hier ook niks van vinden in de zomer. Erlebnisreich is een pad van 7km langs de rivier is erg leuk voor kinderen. Milchbar is ook aan te raden voor eten 👌

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018