We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos voor je op een rij gezet:

Reviews over Gerlos

Smaakvol, sfeervol, gewoon goed.

Vincent Korf,
    21-2-2019

We sliepen hier niet maar hebben hier wel 2 keer gegeten vooral de steak nach art des Hauses is een enorme aanrader, heerlijke steak met genoeg bernaise saus. Fantastisch!! Ook voor de kinderen meer dan genoeg keus uit verschillende pizza’s of een gewone pannenkoek. In de kelder is een speelhoek voor de kinderen waar ze zich prima kunnen vermaken terwijl wij rustig wachten op de gerechten.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Kolmblick een geweldige uitvalsbasis

Paulus heijnen,
    14-2-2019

Ik ben hier geweest in het eerste jaar dat deze locatie beschikbaar was. Mooi, schoon, helder appartement. Dat was toen voor een periode van 3 weken. De prijs per dag weet ik nog: 7 euro per dag. Toen was het een wandelgebied in ontwikkeling. Gewoon goede mensen met een hart voor de zaak. Een van de zaken die de meeste indruk heeft gemaakt is het feit dat het een hechte geloofsgemeenschap. De man die de bergbahnen had opgezet overleed ten gevolge van een motorongeval. We hebben gezien hoe deze gemeenschap er was voor de nabestaanden. Het zag zwart van de mensen. Iedereen die wat met de bergbahnen had was er. Dan zie je pas hoeveel mensen er in een regio wonen en hoeveel mensen er werken of afhankelijk van zijn. De zijdalen stroomden letterlijk leeg, zo was men betrokken. Het is goed om te zien dat het cultureel erfgoed in stand gehouden wordt en dat men kans ziet om gedoceerd nieuwe ontwikkeling in dit cultuur goed op toenemen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Super, volgend jaar weer

Esther,
    5-2-2019

Derde keer dat we hier nu waren. Ideaal gelegen op 28 stappen van de gezellige Cin Cin bar. De twee zussen maar ook de rest van het personeel zijn super gastvrij en vriendelijk. Appartementen zijn schoon. Als ik dan een puntje van kritiek moet noemen is dat de handdoeken wel aan vervanging toe zijn. Een lekkere zachte grote handdoek kan ik wel waarderen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

GeZellig, modern appartement

Daan,
    2-2-2019

Mooie appartementen op redelijke afstand van het dorp.

Pluspunten:

- net en modern appartement

- ruime appartementen

- incl skiruim

Minpunten:

- Receptie is maar beperkt bereikbaar

- Inchecken vanaf 15:00

Gereisd met vrienden in januari 2019

Heerlijk appartement

Annemieke,
    29-1-2019

Voor de 4de keer terug naar dit unieke 2 persoons appartement. Pluspunten zijn, luxe keuken met a merk apparatuur. Fijne nette badkamer met een heerlijke douche. Je skispullen in het eigen skidepot waarbij je schoenen snachts opwarmen. Auto makkelijk voor de deur. Ook aan de dingen gedacht waar je zelf niet aan denkt. Vaatwasser tabletten, suiker, droogdoeken. Wij hebben alleen wat aan te merken op de bedden. Stukje naar beneden lopen en direct in de skibus instappen om zo de piste op te kunnen. Wij zullen hier zeker nog geregeld terug komen.

Gereisd met partner in januari 2019