We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos voor je op een rij gezet:

Reviews over Gerlos

Verblijf oke, gebied top.

Maaike,
    17-2-2019

1 bushalte van de skilift vandaan (ook net aan te lopen). Ruime appartementen met dunne muren. Ontbijt was simpel maar oke. Skigebied was top!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Perfect appartement voor de wintersport! :-)

Kim,
    11-2-2019

Voor de wintersport waren we op zoek naar een leuk appartement dichtbij de pistes. Al snel kwamen we uit bij Arbiskogelblick. Het appartement is schoon, erg ruim, goed onderhouden, vriendelijke eigenaar en van veel gemakken voorzien. Het ligt op loopafstand van het dallift en het centrum maar toch ook lekker rustig gelegen en er is meer dan genoeg ruimte om te parkeren. Mocht je zo het appartement in willen skiën dan is dat ook mogelijk. Stukje off piste en de jongens stonden op het balkon. :-) De prijs voor een week inclusief skipas lag precies in ons budget en dat was het ook zeker waard. De handdoeken werden meerdere keren verschoond en we hebben uitgebreid gebruik gemaakt van de broodjes service. De ene dag besteld en de volgende ochtend stond er een mandje met vers gebakken broodjes klaar. We hebben ons hier uitstekend vermaakt. Mochten wij ooit weer naar Gerlos gaan voor de wintersport dan weet ik zeker dat wij hier weer boeken!!!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastisch, aardige mensen en geweldige serviced

Greet Konijn,
    30-12-2018

Wij hebben het super gehad met ons hele gezin! Was top!

Gereisd met vrienden in december 2018

Leuke vakantie gehad

Iwan,
    20-8-2018

Simpel appartement alles is schoon maar basic. Voor de prijs kun je hier ook niks van vinden in de zomer. Erlebnisreich is een pad van 7km langs de rivier is erg leuk voor kinderen. Milchbar is ook aan te raden voor eten 👌

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Compleet appartement, goed verzorgd

Lieneke,
    10-4-2018

Een ruim appartement met alle nodige voorzieningen. Heel fijn dat het appartement twee badkamers heeft. Tweede slaapkamer is wat klein (stapelbed). Woonkamer is netjes en ruim. Ontbijt basic maar goed uitgevoerd.

Gereisd met vrienden in maart 2018