Fendels / Ried im Oberinntal

We hebben een aantal aanbieders voor Fendels / Ried im Oberinntal voor je op een rij gezet:

Reviews over Fendels / Ried im Oberinntal

Meer dan geweldig

Pielhaas,
    24-1-2019

Weer 'n geweldige week gehad in een fantastisch appartement waarin het werkelijk aan niets ontbreekt. Zelfs 'n sauna en zonnebank zijn aanwezig. Voor de kinderen tot ongeveer 10 jaar is er een aparte speelruimte.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Een top verblijf! Geweldig!

Miranda Huisken,
    4-1-2019

Het was weer 'thuiskomen' in ons appartement Himalaya! Wat hebben we weer genoten van jullie prachtige appartement! Van alles voorzien en een geweldige ligging t.o.v. de pistes! De skibus stopt bijna voor de deur! Geweldig! We werden warm ontvangen door Karin, de huisfee. Ze staat steeds voor iedereen klaar. Komen zeker bij jullie weer!! Serfaus Fiss Ladis is ook een prachtig skigebied. Voor jong en oud, voor de skiër en voor de winterwandelaar! Genoten!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Centraal gelegen prima verzorgd appartement

André,
    2-1-2019

Ruim, compleet, schoon en gezellig appartement.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Aanrader, top!

Jeanette Ribbers,
    31-12-2018

Fantastisch huis, aan alles is gedacht! Schoon, erg ruim en sfeervol! Contact met Karin leuk en altijd een snelle reactie! Dichtbij de skibus, supermarkt, bakker en sliverhuur. Een toplocatie!!! Een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig

Hermien wijnhoud,
    18-12-2018

Super leuk apartement en zoveel mooie skigebieden dichtbij

Gereisd met partner in december 2018