Fendels / Ried im Oberinntal

We hebben een aantal aanbieders voor Fendels / Ried im Oberinntal voor je op een rij gezet:

Reviews over Fendels / Ried im Oberinntal

Centraal gelegen prima verzorgd appartement

André,
    2-1-2019

Ruim, compleet, schoon en gezellig appartement.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Prima ski adres.

Esther,
    8-6-2018

Goede ligging t.o.v. supermarkt en bakker, lekker ruim, lekkere ruime bank, goede bedden, lekkere douche en vriendelijke ontvangst en wij hadden het geluk dat we er gelijk om 9.30 uur al in konden. Gewoon TOP !

Verbeterpuntje: het neerzetten van meerdere bakken voor het scheiden van het afval. :-)

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Fantastisch en hebben genoten van de gastvrijheid.

Sonja,
    8-3-2018

Fantastische appartementen. Wij waren hier met de krokus en hadden 2 appartementen, Saphir en Rosenquartz. Zo'n compleet appartement nog nooit gehad. Schoon/ruim en prima ligging t.o.v. supermarkt/skibus en pizzeria. Komen hier zeker weer terug. We waren met 10 volwassenen en 4 kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Prima appartement

F. Schmitz,
    8-3-2018

Leuk appartement in het dorpje Ried. Wij zaten met 2 jonge kinderen in het appartement Rubin dat recent is opgeknapt.

Het appartement ligt centraal in het dorp, dichtbij een supermarkt, bakker en skiverhuur. Daarnaast rijd je vanuit het appartement in +/- 10 minuten naar Fiss of Ladis.

Mocht je het niet erg vinden om met de auto (of bus) richting de piste te gaan, dan is dit een prima appartement voor een weekje wintersport in het zeer kindervriendelijke skigebied Serfaus - Fiss - Ladis.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

We komen zeker terug; zomer of winter!

Fam. De Waard,
    5-3-2018

Tijdens de krokusvakantie waren wij te gast bij Alpenapartments Thoni in Ried in appartement Bergkristal. Het appartement was ruim opgezet en erg netjes. Van alle gemakken voorzien en goed schoongemaakt. Ook leuke accessoires waardoor je je welkom voelde. De keuken was goed uitgerust. We gingen elke dag skiën in Serfaus/Fiss/Ladis en dat was prima te doen. De ligging van het appartement in het dorp was goed; dichtbij de bakker, supermarkt en skiverhuur.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018