We hebben een aantal aanbieders voor Wagrain voor je op een rij gezet:

Reviews over Wagrain

Top locatie

Mariëtte,
    31-7-2016

Zijn hier in de zomer 1 week geweest met 2 kinderen (3 en 6 jaar) ze hebben zich prima vermaakt! Er is veel te doen voor de kinderen in de grote en netjes onderhouden tuin. In de omgeving vele mogelijkheden (waaronder de grafenberg)

Eigenaar is erg vriendelijk en onderhoud alles keurig. Appartementen zijn zeer schoon en van alle gemakken voorzien (oa. Kleine vaatwasser, oven, magnetron)

Aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Bijzionder berghotel hoog op de pistes

de Geus,
    4-3-2012

Wij zijn met 2 volw. en 6 keer jeugd (tussen 13 en 20 jaar) naar Wagraineralm geweest. Ligt heel erg mooi hoog in de bergen. Bijzondere plek maar je moet wel op tijd de laatste lift nemen. Hotel is eigenlijk meer een luxe jeugdherberg. Zitten veel grote gezinnen en groepen en toe wij er waren (krokusvakantie) was het er gezellig druk. Ontbijt is prima en avondeten is goed doch eenvoudig. Het is eten wat er op het menu staat maar wij vonden dat allemaal prima.

Als je een keer op een bijzondere plek wil skien en slapen zeker een aanrader, verwacht geen superdeluxe maar het is er heel gezellig. Vooral de buitensauna's en de hot pot's in de sneeuw op 1800 meter hoogte waren echt een belevenis.

Voor kleine kinderen lijkt mij de helling rondom het hotel wat te moeilijk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

mooi complex

fam . vlug,
    24-8-2011

heel fijn complex voor volwassenen en kinderen. Aardige eigenaren en een leuke plaats in Oostenrijk. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

RUST... We hebben genoten!

Caroline,
    2-4-2011

In een prachtige rustige omgeving, even onthaasten. Kinderen kunnen spelen in de grote tuin (speelboerderij, klein zwembad, trampoline..)

5 minuten lopen het super leuke gemeente zwembad! Koop een wagraincard en je kunt alle kanten op! Hopelijk blijft het massa toerisme hier weg...genieten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Prachtig Landhuis

koller,
    12-7-2009

Dit is echt een leuke locatie!

Mooi appartement, netjes, schoon en ruim. Twee badkamers! Mooie tuin met zandbak, speeltuin, zwembad en trampoline. Er zijn ook wat geitjes en ponny's erg leuk.

Zeer gastvrije mensen.

Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009