We hebben een aantal aanbieders voor Wagrain voor je op een rij gezet:

Reviews over Wagrain

Top locatie

Mariëtte,
    31-7-2016

Zijn hier in de zomer 1 week geweest met 2 kinderen (3 en 6 jaar) ze hebben zich prima vermaakt! Er is veel te doen voor de kinderen in de grote en netjes onderhouden tuin. In de omgeving vele mogelijkheden (waaronder de grafenberg)

Eigenaar is erg vriendelijk en onderhoud alles keurig. Appartementen zijn zeer schoon en van alle gemakken voorzien (oa. Kleine vaatwasser, oven, magnetron)

Aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Onverwacht mooi appartement

Fam van Dijk,
    19-1-2014

Een lang weekend geskied in Wagrain. Het appartement (en skipistes) waren goed bereikbaar, geen sneeuwkettingen nodig. Wel een auto nodig om naar de liften te rijden. Het appartement is verder heel ruim opgezet, schoon, en ook rustig gelegen.

Wat ons betreft, volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in januari 2014

mooi gelegen appartement

Fam. de Been,
    25-2-2013

goed onderhouden en schoon appartement

Geweldig uitzicht op dorp en rustige omgeving

Kinderen hebben het hier geweldig naar hun zin, fijne tuin om te spelen

en vriendelijke eigenaren

Wij zijn al 4 keer geweest en daar zal het niet bij blijven

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

herlijke vakantie gehad

ramona kleijn,
    7-12-2012

Met de wagrain zomerformule weet je niet waar je van te voren zit. Je krijgt dat bij de plaatselijke VVV te horen. Je kunt wel eventueel je voorkeuren uitspreken. Wij werden met ons gezin van 5 geplaatst bij gasthuis Grafenbergblick. Een betere kun je niet treffen, prachtige kamers, heerlijke bedden, alles schoon en een prachtig uitzicht. kleine 10 minuten loopafstand van het zwembad en ook nog geen 10 minuten loopafstand van de Grafenberg (mooie berg met lift naar boven met trampoline's, vlot trekken, glijbaan, klimparcour, noem maar op). Het zwembad is ideaal, niet te groot, goed overzicht op je kids, fijne glijbanen. Heel veel leuke uitstapjes in de omgeving. Elke morgen bij je deur een mandje met broodjes, met beleg, iets te drinken en iets van chocolade. Het is wat beperkt, maar wij waren er heel tevreden mee. Je krijgt in de ochtend ook de broodjes voor de middag die je dan zelf kunt smeren en kunt meenemen. Koffie/thee kun je allemaal zelf maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Super formulie voor een vakantie met kinderen

Heidi,
    3-8-2012

Wij hebben erg genoten van onze vakantie bij Familiendorf Wagrain. We logeerden in het Dianahaus. Zeer mooi appartement, met veranda en toegang tot de tuin met tuinmeubelen. De volpension formulie was duidelijk omschreven (touroperator), 's ochtends stond het ontbijt aan de deur, als we de volgende dag iets meer of minder wilden, moesten we het maar vragen. Ook was er steeds genoeg voorzien om lunchpakketten te maken (met drinken, een stuk fruit en een chocoladebar per persoon). Koelkast was voorzien van allerhande drank (water, limo, cola, bier, wijn, fruitsap, ...) en werd aangevuld van zodra je dat vroeg.

's avonds konden we dan met onze bons gaan eten. Sommige restaurants kon je kiezen uit de menu, andere was een vaste menu (of 2 keuzes). Even uitproberen en rondvragen en je weet meteen welke de beste zijn.

Gratis zwembad en kabelbanen hebben we met plezier allemaal getest. 1 keer hebben we ook meegedaan aan een georganiseerde wandeltocht, zeer leuk !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012