We hebben een aantal aanbieders voor Wagrain voor je op een rij gezet:

Reviews over Wagrain

Prachtig appartement

Siebe & Isabella,
    15-1-2017

Afgelopen week verbleven wij voor een skivakantie in appartement Knappensteig in Wagrain. Wij verbleven in gebouw 2 in een “B6” appartement.

In alle opzichten is dit appartement perfect. Door de eigenaar wordt je vriendelijk welkom geheten en wordt een en ander over de omgeving en het appartement verteld. Het is mogelijk om verse (en erg lekkere) broodjes te bestellen, die vervolgens elke morgen aan je deur hangen.

Het appartement oogt nieuw, is mooi afgewerkt, erg schoon en ruim opgezet. De verwarming is door middel van vloerverwarming, deze is tevens per kamer afzonderlijk regelbaar. De bedden liggen lekker en in beide slaapkamers (en woonkamer) is een tv aanwezig. De badkamers hebben een lekkere douche.

De keuken heeft een vaatwasmachine en oven, verder is er een (filter)koffiezetapparaat, waterkoker, koel- vriescombinatie en elektrische kookplaat. Ook is er ruim voldoende keukengerei. Tevens zijn vaatwasmachinetabletten en afwasmiddel aanwezig.

Het gebouw heeft een 3-tal sauna’s waarvan gebruik kan worden gemaakt, welke erg schoon zijn. Ook is er een speelkamer voor kinderen met Lego, spelletjes en een Xbox.

In 5 minuten lopen ben je bij de gondellift de “Flying Mozart”, ook twee supermarkten en het “centrum” zijn op loopafstand (5-10 minuten).

Het skigebied Wagrain heeft moderne en snelle liften, ook is het bij veel afdalingen mogelijk om met één lift helemaal van beneden naar het hoogste punt van de piste te gaan, hierdoor kan je lang achter elkaar skiën. Er zijn voornamelijk rode pistes. Langs de pistes zijn veel gezellige “tentjes” om lekker te kunnen eten en drinken. Sommige hebben ook vegetarische gerechten, dit is echter niet overal het geval.

Al met al is dit appartement een perfecte uitvalsbasis voor een geslaagde skivakantie.

Gereisd met partner in januari 2017

uitstekend en Gastvrij

Piet en Jeanne,
    19-7-2016

ben voor de tweede maal bij appartement Kristall geweest en zoals eerder prima ontvangen heel hartelijk en gastvrij, ook het appartement was prima niets ontbrak er midden in de week handdoeken wissel. niets was Elisabeth te veel. kom er graag nog eens terug. Groet Piet en Jeanne

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch apartement

Familie Vermazeren,
    13-8-2014

Je kan zelf kiezen welke dag je komt en gaat !

Super !

en kleinigheid maar toch fijn: geen muggen en wespen te bekennen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

fantastische plek lekker rustig.

Tonnie,
    7-1-2014

100% gezelligheid mooi uitzicht over de bergen, mooie schone kamers,gezellige eigenaars.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Echt aan te bevelen

Rene Huijsman,
    5-9-2013

Zeer gastvriendelijke mensen. Kindvriendelijkheid is heel goed.

Goede ligging.

Nette appartementen.

Ga er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2013