We hebben een aantal aanbieders voor Wagrain voor je op een rij gezet:

Reviews over Wagrain

Gezellig ingericht, goede prijs-kwaliteit

familie,
    5-3-2017

Aardige en hulpvaardige eigenaresse. Leuke appartementen. Gezellige stube waar je 's avonds kunt zitten als je bijvoorbeeld met meerdere gezinnen in het huis verblijft. Wij vonden de sauna ook heerlijk. Skibus stopt voor de deur. Het enige minpuntje is de drukke weg waar het huis aan ligt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Prachtig appartement

Siebe & Isabella,
    15-1-2017

Afgelopen week verbleven wij voor een skivakantie in appartement Knappensteig in Wagrain. Wij verbleven in gebouw 2 in een “B6” appartement.

In alle opzichten is dit appartement perfect. Door de eigenaar wordt je vriendelijk welkom geheten en wordt een en ander over de omgeving en het appartement verteld. Het is mogelijk om verse (en erg lekkere) broodjes te bestellen, die vervolgens elke morgen aan je deur hangen.

Het appartement oogt nieuw, is mooi afgewerkt, erg schoon en ruim opgezet. De verwarming is door middel van vloerverwarming, deze is tevens per kamer afzonderlijk regelbaar. De bedden liggen lekker en in beide slaapkamers (en woonkamer) is een tv aanwezig. De badkamers hebben een lekkere douche.

De keuken heeft een vaatwasmachine en oven, verder is er een (filter)koffiezetapparaat, waterkoker, koel- vriescombinatie en elektrische kookplaat. Ook is er ruim voldoende keukengerei. Tevens zijn vaatwasmachinetabletten en afwasmiddel aanwezig.

Het gebouw heeft een 3-tal sauna’s waarvan gebruik kan worden gemaakt, welke erg schoon zijn. Ook is er een speelkamer voor kinderen met Lego, spelletjes en een Xbox.

In 5 minuten lopen ben je bij de gondellift de “Flying Mozart”, ook twee supermarkten en het “centrum” zijn op loopafstand (5-10 minuten).

Het skigebied Wagrain heeft moderne en snelle liften, ook is het bij veel afdalingen mogelijk om met één lift helemaal van beneden naar het hoogste punt van de piste te gaan, hierdoor kan je lang achter elkaar skiën. Er zijn voornamelijk rode pistes. Langs de pistes zijn veel gezellige “tentjes” om lekker te kunnen eten en drinken. Sommige hebben ook vegetarische gerechten, dit is echter niet overal het geval.

Al met al is dit appartement een perfecte uitvalsbasis voor een geslaagde skivakantie.

Gereisd met partner in januari 2017

uitstekend en Gastvrij

Piet en Jeanne,
    19-7-2016

ben voor de tweede maal bij appartement Kristall geweest en zoals eerder prima ontvangen heel hartelijk en gastvrij, ook het appartement was prima niets ontbrak er midden in de week handdoeken wissel. niets was Elisabeth te veel. kom er graag nog eens terug. Groet Piet en Jeanne

Gereisd met partner in juli 2016

herlijke vakantie gehad

ramona kleijn,
    7-12-2012

Met de wagrain zomerformule weet je niet waar je van te voren zit. Je krijgt dat bij de plaatselijke VVV te horen. Je kunt wel eventueel je voorkeuren uitspreken. Wij werden met ons gezin van 5 geplaatst bij gasthuis Grafenbergblick. Een betere kun je niet treffen, prachtige kamers, heerlijke bedden, alles schoon en een prachtig uitzicht. kleine 10 minuten loopafstand van het zwembad en ook nog geen 10 minuten loopafstand van de Grafenberg (mooie berg met lift naar boven met trampoline's, vlot trekken, glijbaan, klimparcour, noem maar op). Het zwembad is ideaal, niet te groot, goed overzicht op je kids, fijne glijbanen. Heel veel leuke uitstapjes in de omgeving. Elke morgen bij je deur een mandje met broodjes, met beleg, iets te drinken en iets van chocolade. Het is wat beperkt, maar wij waren er heel tevreden mee. Je krijgt in de ochtend ook de broodjes voor de middag die je dan zelf kunt smeren en kunt meenemen. Koffie/thee kun je allemaal zelf maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Super formulie voor een vakantie met kinderen

Heidi,
    3-8-2012

Wij hebben erg genoten van onze vakantie bij Familiendorf Wagrain. We logeerden in het Dianahaus. Zeer mooi appartement, met veranda en toegang tot de tuin met tuinmeubelen. De volpension formulie was duidelijk omschreven (touroperator), 's ochtends stond het ontbijt aan de deur, als we de volgende dag iets meer of minder wilden, moesten we het maar vragen. Ook was er steeds genoeg voorzien om lunchpakketten te maken (met drinken, een stuk fruit en een chocoladebar per persoon). Koelkast was voorzien van allerhande drank (water, limo, cola, bier, wijn, fruitsap, ...) en werd aangevuld van zodra je dat vroeg.

's avonds konden we dan met onze bons gaan eten. Sommige restaurants kon je kiezen uit de menu, andere was een vaste menu (of 2 keuzes). Even uitproberen en rondvragen en je weet meteen welke de beste zijn.

Gratis zwembad en kabelbanen hebben we met plezier allemaal getest. 1 keer hebben we ook meegedaan aan een georganiseerde wandeltocht, zeer leuk !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012