We hebben een aantal aanbieders voor Maria Alm voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Maria Alm voor je op een rij gezet:

Reviews over Maria Alm

Een fijn thuis na prachtige wandelingen

Martin,
    11-6-2018

Fantastisch appartement in een prachtige omgeving. Gezellig dorp met allerlei faciliteiten.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk appartement!

Sandra Snellenberg,
    4-9-2017

Wat een heerlijk appartement. Gezellig ingerichte en ruime woonkamer, mooie badkamer, keuken en slaapkamers! De inventaris van de keuken is meer dan compleet! We hebben echt twee heerlijke weken gehad in Maria Alm mede door deze heerlijke plek. Het enige nadeel is toch wel dat het appartement aan een drukke doorgaande weg ligt waardoor het niet echt relaxed is om buiten te zitten of de deur open te zetten.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het appartement is helemaal AF.

Janita Gerrits.,
    16-5-2017

Appartement zeer goed , afstand naar dorp 3 minuten . Maar ga niet in de maand MEI. alle Berg-bahnen zijn gesloten (terwijl je een gratis kaart hiervoor krijgt) en alle restaurants zijn gesloten. (nou ja op 1 pizza/patat zaak na). Daar waren we zeer teleurgesteld over.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn huis

Janneke,
    9-2-2017

Een fijn huis net buiten het dorp. De slaapkamers waren sfeervol en ruim, met lekkere bedden. Alleen de woonkamer is niet al te groot, maar wel gezellig. Er is maar 1 bankje dus zaten de anderen dan aan de eettafel, waar ook wel vaak een spelletje werd gedaan. Dus ook niet heel erg. Keuken is functioneel maar niet erg groot. Om naar de piste te gaan heb je een auto nodig, het is te ver om te lopen, met ski's en schoenen althans. De wandelaar zal het misschien een fijne trip vinden. Bij de piste is een schooltje, met leuke kindergarten, waar we langs liepen maar geen gebruik van hebben gemaakt. Om naar het grotere gebied te gaan heb je geluk als er veel sneeuw ligt, maar dat is niet elk jaar zo. Dan ben je aangewezen op een bus die na 10 min bij de grote gondel stopt. Je hebt dan toegang tot het grote skigebied van Maria Alm en omstreken. Een fijn skigebied met voor iedereen genoeg uitdaging (ik ski zelf rood en zwart en de anderen blauw en soms rood) Op de foto staat het appartement in het dorp, deze review gaat over het huis, ook van hen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Prachtig dorp met authentieke Oostenrijkse sfeer

E. Vd Wal,
    18-6-2016

Apartment is echte luxe, 3 badkamers waarvan 1 met sauna, op 5 slaapkamers, op loopafstand van de skilift , Geen zwembad in complex, wel in een van de hotels of in Kaprun

Gereisd met vrienden in december 2015