We hebben een aantal aanbieders voor Maria Alm voor je op een rij gezet:

Reviews over Maria Alm

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gerard,
    4-3-2019

zeer mooi gelegen , ligt in een rustige buiten wijk, je hebt geen last van apres ski geluiden, wel hoor je de kerk klok. Heeft een mooi uitzicht op de berg Naturn , de Hochkonig , en de aberg . Parkeren is ruimtelijk. huis is goed onderhouden ,schoon en netjes verzorgd. appartement 3 heeft zeer veel balkon ruimte zodat je altijd lekker in de zon kan zitten. Ruimte tv zit gedeelte en een ruimte eet tafel waar je prima met 8 volwassenen kan eten. keuken is erg groot en ruim opgezet met alle voorzieningen aanwezig, Klein min punt is dat er weinig snijmessen en roer lepels waren. afzuigkap maakt erg veel herrie. badkamers waren erg prettig en overal is vloerverwarming. Bedden waren relatief klein voor mij (bijna 2 meter) en zijn smaller als men in nederland gewent is. matrassen zijn redelijk hard te noemen. min punt is wel het geluid van de boven bewoners te noemen, je hoort elke voetstap. wasmachiene gebruik is duur!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Nog nooit zo’n mooi en schoon appartement gezien!

jeroenenmarsha,
    18-2-2018

Het is en achtpersoons appartement, dat in werkelijkheid bestaat uit een twee- en zespersoons appartement. Toch samen op vakantie, maar net iets meer privacy. Super schoon en modern ingericht. Wij waren alleen verbaasd dat er geen vriezer aanwezig was, dat is erg jammer en niet praktisch. Aangezien de appartementen in de zomer los van elkaar worden verhuurd, adviseren wij een (wegklapbaar) schot te plaatsen tussen de appartementen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Feb 10 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemütlichkeit in een pittoresk dorp.

Marjan,
    3-12-2017

Heerlijk rustig gelegen aan langlauf weide. Prachtig uitzicht op Maria Alm en Hochkonig-gebergte. Huis is van alle gemakken voorzien. Gezellige eetkamer, ruime douche en eenvoudige slaapkamers. Skigebied met bus of auto binnen 10 minuten. 5 minuten lopen naar dorp of grote supermarkt. Huis is netjes en schoon. We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

nooit meer

Tineke,
    19-3-2017

We hadden een appartement in Johanneshof geboekt. Toen we aankwamen was daaronder een verbouwing aan de gang en het gebouw lag tegenover het dorpsfeest dat in het weekend de hele dag en avond zou plaatsvinden. Zonder ons in kennis te stellen hebben ze (dezelfde eigenaars) ons om die redenen overgeboekt naar appartement 102 in Renberg. Eerst weigerden we, maar waren al snel overstag omdat het een mooi groot en verzorgd appartement was met enorm balkon. Echter, we kwamen er al snel achter dat de meeste appartementen waren verhuurd aan moslims (grotendeels uit Duitsland die geen woord Duits spraken en gebrekkig Engels). Nu zijn wij absoluut tegen discriminatie, maar als je steeds vrouwen in een niqaab tegenkomt is dat niet zo prettig, alleen de ogen zijn dan zichtbaar. Ze toonden ook ontwijkend gedrag. De overlast begon al snel. De appartementen zijn heel erg gehorig. 's Morgens waren alle buren rustig, daarna gingen ze meestal weg en kwamen rond 19.00 uur thuis. Dan begon het "feest". Vooral in de 6-persoonsappartementen was heel veel herrie door de kleine kinderen die gillend door het huis heen en weer renden, dat ging de hele avond door tot na 24.00 uur! Na onze klacht bij de eigenaar was het één avond rustig, daarna begon het weer, zowel de naaste buren als de bovenburen, het was geen doen. Ik kon niet eens slapen. Toen ben ik om 23.30 uur zelf maar bij de buurman gaan aanbellen, deed een meisje van ongeveer 3 jaar open ... En de vader verscheen daarna met een baby op zijn arm. Ik heb hem boos (in het Engels) de waarheid verteld en verzocht om stilte na 22.00 uur. Ieder heeft eigen normen en waarden, maar als je vakantie viert in een westers land verwacht ik dat het om 22.00 uur rustig is. Wij gaan al 30 jaar naar Oostenrijk en hebben dit nog nooit meegemaakt. De eigenaar gaf aan dat hij ook niet van te voren weet wie er zijn appartementen gaat boeken, dus let op met touroperator! Wij hebben trouwens rechtstreeks bij de eigenaar geboekt. Ondanks het prachtige appartement heeft de geluidsoverlast onze vakantie verpest. De eigenaar en zijn vrouw waren bijzonder vriendelijk en op onze hand en vonden het heel vervelend voor ons. Echter, compensatie hebben we niet gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtig!

Anouk, Utrecht,
    7-8-2016

We hebben hier een heerlijke vakantie genoten. Op het appartement was werkelijk niets aan te merken. Het is ruim, schoon en dichtbij het dorp gelegen. De ruime terrassen met haar prachtige uitzicht ideaal. Het dorp Maria Alm vonden we gezellig en levendig zonder dat je kunt spreken van massa toerisme. Leuke en goede restaurants in overvloed. Het is ook een zeer mooi en gevarieerd wandelgebied. Je hoeft niet steeds de auto te pakken, vanuit het dorp zijn vele wandelingen te aken. De ontvangst door beheerder Jan was uitstekend! Wij gaan eigenlijk bijna nooit 2x naar dezelfde plek op vakantie, we houden van nieuwe dingen. Maar hier gaan we binnen enkele jaren zeker terug. Dat zegt eigenlijk alles.

Vriendelijk dank Jan en eigenaren van Haus Sion!

Gereisd met partner in juli 2016