We hebben een aantal aanbieders voor Maria Alm voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Maria Alm voor je op een rij gezet:

Reviews over Maria Alm

Nogmaals voor herhaling vatbaar!

Elke Van Pelt,
    13-3-2019

Vriendelijke mensen, mooie ruime en ordelijke kamer. Lekker eten en zeer kindvriendelijk!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Fantastisch, volgend jaar weer!

Fam. De Jong,
    5-3-2019

Ronald en Sacha zorgen ervoor dat je een heerlijk verblijf hebt, met een ontspannen sfeer en een goede gelegenheid om tot rust te komen, te skieen.

Zowel geschikt voor stellen, families met jongen kinderen of met oudere kinderen - ruim genoeg voor iedereen. Wij hebben nu al geboekt voor volgend jaar :)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Weer een goed verblijf voor het 8e jaar op rij!

Erik,
    4-3-2019

Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren en evenzo vriendelijk personeel. Hotelkamer/ appartement, bar en restaurant allen onder 1 dak. Locatie is zeer geschikt voor gezinnen met en zonder kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek om vakantie te vieren!!

Christine,
    4-3-2019

We kwamen voor de 4e keer terug omdat het zo fijn is bij Sonnenlicht. De Nederlandse leiding en personeel zijn bijzonder gastvrij en doen er alles aan om de vakantie zo zorgeloos mogelijk te maken. Voor kinderen is het ideaal; loopafstand van de kinderpiste/skischool en in het restaurant is een kinderhoek waar ze zich lang kunnen vermaken. Het eten is goed en een gezellige apres-ski mét kinderen ook top! Het was weer heerlijk!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Super verblijf gehad

Frank en Rosan Koolen,
    17-8-2018

Het zijn zeer vriendelijke nederlandse eigenaren. Het gasthof geeft je een gevoel van thuiskomen. Niets is teveel en ze zullen er alles aan doen om je een thuisgevoel te geven. Ik kan niets negatiefs bedenken over ons verblijf in Gasthof Sonnenlicht.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)