We hebben een aantal aanbieders voor Maria Alm voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Maria Alm voor je op een rij gezet:

Reviews over Maria Alm

Nogmaals voor herhaling vatbaar!

Elke Van Pelt,
    13-3-2019

Vriendelijke mensen, mooie ruime en ordelijke kamer. Lekker eten en zeer kindvriendelijk!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Fantastisch, volgend jaar weer!

Fam. De Jong,
    5-3-2019

Ronald en Sacha zorgen ervoor dat je een heerlijk verblijf hebt, met een ontspannen sfeer en een goede gelegenheid om tot rust te komen, te skieen.

Zowel geschikt voor stellen, families met jongen kinderen of met oudere kinderen - ruim genoeg voor iedereen. Wij hebben nu al geboekt voor volgend jaar :)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Weer een goed verblijf voor het 8e jaar op rij!

Erik,
    4-3-2019

Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren en evenzo vriendelijk personeel. Hotelkamer/ appartement, bar en restaurant allen onder 1 dak. Locatie is zeer geschikt voor gezinnen met en zonder kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek om vakantie te vieren!!

Christine,
    4-3-2019

We kwamen voor de 4e keer terug omdat het zo fijn is bij Sonnenlicht. De Nederlandse leiding en personeel zijn bijzonder gastvrij en doen er alles aan om de vakantie zo zorgeloos mogelijk te maken. Voor kinderen is het ideaal; loopafstand van de kinderpiste/skischool en in het restaurant is een kinderhoek waar ze zich lang kunnen vermaken. Het eten is goed en een gezellige apres-ski mét kinderen ook top! Het was weer heerlijk!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gerard,
    4-3-2019

zeer mooi gelegen , ligt in een rustige buiten wijk, je hebt geen last van apres ski geluiden, wel hoor je de kerk klok. Heeft een mooi uitzicht op de berg Naturn , de Hochkonig , en de aberg . Parkeren is ruimtelijk. huis is goed onderhouden ,schoon en netjes verzorgd. appartement 3 heeft zeer veel balkon ruimte zodat je altijd lekker in de zon kan zitten. Ruimte tv zit gedeelte en een ruimte eet tafel waar je prima met 8 volwassenen kan eten. keuken is erg groot en ruim opgezet met alle voorzieningen aanwezig, Klein min punt is dat er weinig snijmessen en roer lepels waren. afzuigkap maakt erg veel herrie. badkamers waren erg prettig en overal is vloerverwarming. Bedden waren relatief klein voor mij (bijna 2 meter) en zijn smaller als men in nederland gewent is. matrassen zijn redelijk hard te noemen. min punt is wel het geluid van de boven bewoners te noemen, je hoort elke voetstap. wasmachiene gebruik is duur!

Gereisd met vrienden in februari 2019