We hebben een aantal aanbieders voor Olhão voor je op een rij gezet:

Reviews over Olhão

Heel erg fijn en goed

Piet en Irma,
    26-11-2017

Zo eindelijk op bestemming aangekomen na 7 jaar van weggeweest.

het voelde als weer thuiskomen idylish plekje en fijn om de eigenaren Jose en Irmlinde weer te zien.

Je moet wel de auto bij je hebben en van hieruit de Algarve te ontdekken

aanrader Barril het strand met een treintje door de duinen rijden.

kortom het was een lekker weekje in Quinta da Murteira.

Gereisd met partner in april 2017

Fantastisch *****

Serena,
    23-6-2017

Wij verblijven hier nu voor de derde keer en vinden het schitterend!!

Aan alles is gedacht in het appartement , super ingericht en een heel mooi uitzicht.

ook het balkon is heerlijk het is ruim en je kan om de hoek in een heerlijk windje zitten en kijken naar de Portugezen die elke dag schelp en schaal dieren zoeken voor de restaurants.

Het uitzicht is door eb en vloed elke dag weer anders en heel bijzonder om te zien.

Wij gaan hier zeker nog een keer heen het is een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

Droomvakantie

Tonny,
    5-6-2017

Alles. Geweldig appartement van geweldige mensen. Helaas het zit erop. Na 3 heerlijke weken weer naar huis. Maar volgend jaar komen wij weer voor 3 weken.

Gereisd met partner in april 2017

fantastich appartement

Mieke en Rob,
    28-5-2017

Eigenaren zorgen dat letterlijk alles aanwezig is in het appartement. Het is brandschoon en daarbij erg gezellig ingericht. Echt aan te bevelen. De ligging is ook fantastisch, vijf minuten lopen van het leuke centrum van Olhao, waar een dagelijks vis- en groente/fruit markt is. Een van de oudste van Portugal! Ook niet ver van het station.

Gereisd met partner in mei 2017

Subliem

4 vriendinnen,
    17-5-2017

We hebben een geweldige week gehad in het appartement van Sophie en Wim in Olhao. Een fantastisch onderkomen waarin het ons aan niets ontbrak. Het was schoon, groot en niet onbelangrijk, goede royale bedden. Een geweldige ligging bijna middenin de lagune. Vanaf het appartement zag je de Atlantische oceaan met vloed naar je toekomen en bij eb weer van je wegtrekken. Fantastisch om dat steeds weer te zien gebeuren. We hebben in Olhao aan het authentieke Portugal mogen proeven. De vis-en groentehallen binnen loopafstand en zeker de moeite waard om te bezoeken. De stad Tavira is met de trein binnen15 minuten bereikbaar en zeker de moeite waard.

Klein minpuntje is het ontbreken van horren in de ramen en deuren. Wij zijn min of meer geplaagd door wat lastige muggen.

Verder heel veel dank voor de gastvrijheid van Sophie en Wim. Een belletje of Appje en zij waren er om ons te helpen daar waar nodig. Chapeau !!

Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2017
    Sophie, eigenaar, 19-5-2017
    Ger, bedankt voor je review, maar ik ben een beetje verbaasd over je kleine minpuntje. Er zijn namelijk wel horren in de deuren. Je moet ze alleen even naar beneden doen.