Reviews over accommodaties in Oekraïne

Een fantastisch vakantieverblijf

robinsevastopol,
    3-9-2013

Na een teleurstelling in Hotel Aquamarine hebben we bij touroperator het appartement Omega II geboekt. Fantastische Nederlandstalige service. Goed ingericht appartement. Schoon en rustig.

een lekker apartement

ed mol,
    19-4-2011

lekker ruim en schoon, goede keuken, ruime slaapkamers, voldoende berging, lekker bubbelbad, veilig en lekker dicht bij de bushalte, supermarkt, strand en uitgaansleven van omega (al is de binnenstad beter voorzien)

Zeer goed

Tanja,
    15-2-2011

We hebben na 2 dagen in hotel south (zie onze beoordeling daar) het hotel ingeruild voor dit schitterende appartment. Een verademing na de zeer slechte service daar. Groot voordeel is dat de verhuurder Nederlander (Robin) is en begrijpt wat Nederlandse toeristen met kinderen en een baby van 6 maanden willen. Werkelijk alles inclusief prijs zoals vooraf door hem opgegeven. Bij aankomst zag hij dat we de baby bij ons hadden en reed meteen weg om een campingbedje te halen. Perfecte service! We hebben genoten van de omgeving. Sommige uitstapjes via Robin geboekt en ook zelf ondernomen met goede uitleg vooraf. het appartement is groot, schoon en alles aanwezig. Lekker warm met extra airconditioning die ook als verwarming kan werken. Internet, satelliet met Nederlandse TV en openbaar vervoer om de hoek. Jammer dat het veel te koud was voor het strand want dat is op 250 meter lopen. We hebben al geboekt voor aanstaande zomer! Ook gemakkelijk onder anvr voorwaarden en nederlandse bank.

mooie plek

ilse,
    24-1-2011

apartement is zeer schoon en mooi, erg ruimtelijk, mooie meubels en inrichting. Goed voor gezin met en zonder kinderen

Zeer goede service

Jan,
    13-4-2010

Gedurende de laatste 7 jaar gaan we 2 x per jaar met veel plezier naar Sevastopol vauit Kiev. We worden altijd heel persoonlijk ontvangen met natuurlijk een drankje, uitleg van de accommodatie, stadsgids en plattegrond. Tevens worden hun gasten altijd ingelicht over de do's en don'ts in Sevastopol. Dit levert altijd goede raad voor leuke bestemmingen, restaurants en bezienswaardigheden. Nu gaan we niet meer mee, maar normaal krijgen al hun gasten die langer verblijven een gratis stadwandeling aangeboden. De appartementen zijn modern, schoon en hebben alles wat een mens nuttig kan gebruiken tijdens een vakantie. De service is heel persoonlijk en als er iets is zijn ze 24 uur per dag binnen 30 minuten bij je. De excursies zijn altijd nieuw en gezellig en zeer interessant. Vooral het zwemmen met de dolfijnen is iets om naar uit te kijken. Momenteel zijn we in Sevastopol, maar zullen zeker voor we naar huis rijden, onze volgende vakantie bij hen boeken.