appartementen in Ocho Rios

We hebben een aantal aanbieders voor Ocho Rios voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Ocho Rios

Zeewatertemp (℃)28°27°27°27°28°28°29°29°30°29°29°28°
Dagen regen856696871012810

Reviews over Ocho Rios

• 7Dave08-09-2017

Resorts zijn prima! Stad geeft onveilig gevoel

De resorts en de stranden zijn super! Tevens is de omgeving ook erg mooi! De stad zelf is rommelig en je wordt telkens door mensen aangeklampt dat ze iets willen verkopen. Ik begrijp dat ze weinig geld hebben, maar als de benadering anders zou zijn zouden ze ook meer verkopen denk ik.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Elisa30-01-2017

Rommelig maar leuk

De stad was erg leuk om een keer rond te lopen. Bezoek de craftmarkt en loop hier wat rond, mensen proberen je wel aan te houden maar als je zegt dat je niets wilt kopen is het ook prima. De Dunn River Falls moet je natuurlijk wel gezien hebben als je hier in de buurt bent! TIP: Bezoek op zondag de kerk!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in januari 2017

• 10John and Marian05-04-2016

Kaz Kreol, best restaurant and hotel at the beach!

Best lobster and skewer ever,nice priced, diner right at the beach or on the pier. Great lunch and breakfast. Mediterrain food with a jamaican touch. They serve also local dishes. Locals who can afford it come here also. Nice priced hotel also. Near the White river and close to bleu hole which You must see. Friendly staff. Private and public beach with no hasslers button ver Friendly locals.

Bit hard to Find. But if u know its easy. Coming from ochi turn right at the traffic lights. Then keep left after 300 meters go left. You Will pass some local bars and souvenir shops where You can raft on the White River.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2016

• 8Maria13-07-2015

Lekkere plek, mooie omgeving

Het gebied rond Ocho Rios heeft prima hotels en is een goede uitvalsbasis om wat te gaan bezoeken. Ga wel verder dan alleen de Dunn's River Falls! Denk aan Port Antonio, de Blue Mountains en Kingston! Je moet wel alles met vervoer doen, je kan niet goed rondwandelen. Stap niet zomaar bij iedereen in de auto, er zitten echt zwendelaars tussen! De stranden zijn prima, alleen in baaien (geen lange strandwandelingen - dat is in Negril) en niet allemaal kindvriendelijk. De noordkust kan ruig zijn. Reggae Beach is prachtig! Het centrum van Ochie is leuk om eens doorheen te lopen. Bezoek de Craft Market en eet een patty. Als er een cruiseschip ligt is het hooidruk en gaan de prijzen omhoog. Een keer naar de bioscoop is ook een aanrader! En ga op zondag naar de kerk! (ook als je niet gelovig bent)

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Angela07-06-2015

Goede bestemming om excursies te doen

Het centrum is leuk en gezellig met souveniers winkeltjes waar je gewoon kan afdingen. Het strand is mooi waar je ook kunt snorkelen. Al onze excursies hebben wij gedaan met lokaal bureau. Nine Miles, Dunns River Falls, Kingston, Luminous Lagoon, Blue Mountains. Niks is te gek en alles kan geregeld worden, No problem! De Blue Mountains hebben we alleen met Karin (nederlandse gids) gedaan, en ondanks dat er geen andere mensen deze excursie hadden geboekt ging ze gewoon met ons alleen op pad. En dat was echt geweldig. Ze heeft ons een hoop laten zien, ook plekken waar andere niet zouden stoppen.In de excursie naar Kingston zit niet standaard het Bob Marley museum, maar ook dit is no problem, word gewoon geregeld.De excursies worden gedaan met een kleine groep mensen. Wij vonden dat echt een voordeel! Mocht ik weer eens naar Jamaica gaan zou ik mijn excursies weer hier boeken.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Els-op-reis20-04-2015

Schitterend!

Goede bestemming voor volwassenen of met oudere kinderen. Niet vanwege de accommodatie maar vanwege de vermoeiende reis en het tijdsverschil van 7 uur vroeger. Doordat het regent 's nachts en in de ochtend vaak regent heeft het een prachtig groen landschap. De invloeden van Bob Marley met zijn reggae-sound maken het geheel tot een absolute aanrader.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2015

• 5b.bersma04-01-2015

Ochi is ok, maar meer ook niet.

De bestemming Riu Ochio Rios is prima. Maar voor Ochio Rios zelf hoef je het niet te doen. Wel zijn er veel bezienswaardigheden in de buurt. Dus goede keus qua bestemming

• 4Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in december 2014

• 1Shanese Williams01-11-2014

Never Again

Not a great place. The nightlife was average. The beach was good. I didn't feel appreciated. The atmosphere, there were people there trying to sell drugs. The resort was ok but you have to pay for wifi. You just don't want to be on vacation in a place that don't make you feel welcome. They need better service for there employees.

• 7Omgeving
    • 1Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2014

• 9Ronald18-09-2014

Mooie locatie

Mooie plaats in het midden van het land.

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2014

• 8martijnvanb07-08-2014

Heerlijk hotel

Hotel Riu Ocho Rios is een groot hotel maar niet te druk. De kamers zijn netjes en worden goed bijgehouden. Het eten is lekker en de bediening/ medewerkers vriendelijk. Veel Amerikanen en Canadezen die graag met veel fooi strooien maar laat je daar niet door intimideren want als je af en toe maar eens een fooitje geeft krijg je net zulke goede service. Zeker voor herhaling vatbaar. Trek er ook eens op uit voor een leuke dag excursie want Jamaica is een erg mooi land. Laat je ook niet afschrikken door de griezel verhalen over criminaliteit in Jamaica want als je je gezonde verstand gebruikt is er niks aan de hand!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in maart 2014