We hebben een aantal aanbieders voor Nottingham voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Nottingham voor je op een rij gezet:

Reviews over Nottingham

• 8Luc02-07-2019

Gezellige en vriendelijke stad

Gemoedelijke stad die wat dorps aanvoelt, maar die stiekem groot zat is om op meerdere plekken vertier te zoeken. We zijn met vrienden naar een wedstrijd van Nottingham Forest geweest en hebben ons hele weekend daarop afgestemd met het nodige kroegbezoek. Heel vriendelijk volk overigens; behulpzame mensen die vooral verbaasd waren dat wij Nederlanders daar waren.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2Tom02-05-2016

Sfeerloze stad

Niks te beleven. Wij waren hier voor een popconcert en verbleven een nacht hier op doorreis naar Birmingham. Stad mist een sfeervol oud centrum. Het kasteel stelt niet veel voor. De pub daaronder - oudste van Engeland - is nog wel aardig.

• 3Sfeer in stad
    • 2Omgeving
    • 3Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 8eric11-01-2013

Wel leuk om een bezoek aan te brengen

Fan van Robin Hood (films) dus een bezoek kon niet uitblijven. Mooi, klein kasteel maar wel weinig wat toegankelijk was.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

januari 2010

• 7Martijn23-09-2019

Leuk voor 1 keer.

Leuke stad met paar goede horecatenten. We zijn met vrienden hier geweest om voetbal te kijken en de pubs te bezoeken. Alles op loopafstand! Ook het stadion. Sfeer in stadion is goed en de mensen erg vriendelijk. Op weg naar stadion zit bij de overgang van de rivier een mooie tent om lekker te eten en drinken voor de wedstrijd

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9marieke vissers27-08-2010

Nottingham heeft gewoon alles!

Afgelopen jaar waren we een paar dagen in Nottingham en het was helemaal top! Goedkope vlucht, gezellige winkelstraatjes, gezellige pubs, prachtige burcht met uitzicht over de hele stad en natuurlijk is er de beroemde Robin Hood. De omgeving is ook echt prachtig! Ik kan het iedereen aanbevelen deze stad en de omgeving te gaan ontdekken.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Henriet05-05-2015

Omgeving

Wij waren er 4 dagen en dat is lang genoeg om de omgeving en stad te verkennen. Nottingham Castle en Walloton Hall is heel mooi, maar dan heb je eigenlijk alles al gezien. Het centrum is gezellig, volop winkels en restaurantjes. Het is 10 min. lopen van het station en de bussen stoppen vlakbij het hotel.

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd in januari 2015

• 9Aitziber05-10-2010

Es interesante

Fue un viaje interesante...ME falto muxo x ver pero es un sitio realmete precioso..

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8jwk13-11-2011

Echt Engeland

Nottingham is echt Engeland. Een aantal pubs buiten de stad gewoon met vloerbedekking geen poespas maar wel echt gezellig. Nottingham voor een weekendje weg is een aanrader.

• 9Sfeer in stad
    • 10Cultuur