Sorteren

appartementen Normandië

Reviews over accommodaties in Normandië

Geweldige omgeving en accomodatie.

Samir Zarify
    7-11-2018

Rustige omgeving en mooie uitzicht.

Van A-Z shops erg dichtbij de camping.

We hebben zeker genoten en zouden zeker terug willen komen.

Niet nog een keer

J.
    4-7-2018

Receptioniste zeer humeurig tijdens ontvangst.Wij waren iets eerder dan gepland.Vanwege uitchecken van ander vakantieadres.Hadden anders veel tijd moeten overbruggen en een hond bij ons.Dus 1,5 uur eerder.Na bovendien accomodatie hierover bericht te hebben. Ze bleef maar herhalen regels zijn regels etc

Maar goed een zeer onwelkom gevoel .

Zelfde "aanvaring " na ons dag van te voren gereserveerde ontbijt .Hadden we keurig gedaan.Bij haar.Dat was de regel prima.Om ons op bewuste ochtend ten overstaan van iedereen te vragen of we hadden geserveerd en bij wie?Nou bij haar dus.Schaamde me dood alsof we op een gratis ontbijt uit waren.Want ze was stellig we hadden niet bij haar gereserveerd en niet vooruitbetaald.Nou daar zei ze die dag tevoren niets over.Ik dacht al misschien bij uitchecken.Om lang verhaal kort te maken we wilde direct betalen.Kon nu niet ze had t te druk ...

Appartement was prima tr. Park eromheen mooi maar niet levendig.

Rustig gelegen vakantiecomplex

AnneliesV
    9-1-2018

We waren blij verrast met ons appartement met twee slaapkamers. Gelegen op de eerste etage op de achterste hoek (nr. 115) met voor uitzicht over de rivier en aan de zijkant op een verder liggend complexje en de parking. Van die laatste hadden we geen overlast, maar ik kan me voorstellen als je zomers op je grote hoekbalkon zit dat het anders kan zijn. De toegang tot deze parking is via een smal voor het complex liggend toegangs-pad, met halverwege de receptie. Dat kan wel eens tot problemen leiden als men wil inchecken en iemand anders van de parking wil vertrekken. Vriendelijke ook Engelssprekende receptiemedewerkers. Onhandige entree met traptreden vlakbij waardoor je nogal eens uit balans raakt. Opletten dus. De ruimte met bar is klein. Geen lift. Wel werden onze tassen naar boven gebracht. De woonruimte met (slechtzittende) slaapbank is zeker voor meer dan 4 personen te klein. Tafel met 6 stoelen tegen de bar van de keuken geplaatst. Slaapkamers hebben een relatief kleine hangkast maar op de zeer lange gang is een grote hangkast . De wat gedateerde keuken is klein met wel alles wat je nodig hebt. Incl. vaatwasser en wasmachine. Geen verwarming in de badkamer maar wel in de kamer en een van de slaapkamers! Het leek erop dat alle muren recent waren gesaust. Elders in het pand wordt nog gerenoveerd en ook hier weer met de Franse slag. Loshangende stekkerdozen, geen vloerbedekking op de gang, loszittende/latende knoppen aan kastjes. In onze winterse week was het voornamelijk somber, regende het vaak en zelfs aan een storm ontkwamen we niet. Daardoor hebben we een andere ervaring dan ik me kan voorstellen bij een mooie week/seizoen.

Fijne plek in Normandië

M.Ament
    5-9-2017

Een aantal aaneengesloten gites met ruim privé- terrein, rustig gelegen in prachtige glooiende omgeving. Met gratis (goede) fietsen en volop fietsroutes.Op het terrein vermaakten wij ons prima met poolbiljart & tafelvoetbal ( indoor) en met tafeltennis, trampoline etc. Het appartement was zeer netjes en schoon en voorzien van werkelijk alle benodigdheden. De eigenaar dhr Frégé was erg geduldig en vriendelijk. Op de hoek van de straat startte een fietspad langs mooi aangelegd pad en leidde ons richting de bakker waar we iedere ochtend onze broodjes haalden. Met de auto was het een kwartier rijden naar de kust met tal van bezienswaardigheden en mogelijkheid tot watersport, krijtrotsen etc. Wel iets verder gelegen van de invasiestranden (2uur rijden).

We hebben een heerlijke vakantie gehad en bevelen deze plek van harte aan! Nb wij hebben deze vakantie last minute geboekt via touroperator

Een goed adres voor een fijne vakantie aan zee

Stephen van Veen
    1-9-2017

Dit huis heeft meerdere appartementen. Wij hadden appartement 'Pauline'. Dit appartement heeft een ruim balkon met werkelijk fantastisch uitzicht, een vrij kleine woonkamer met goed uitgeruste keuken (alleen bestek was allegaartje ;-)) inclusief oven (!), twee slaapkamers waarvan de 'ouder'slaapkamer voorzien is van uitstekende (!) bedden en de 'kinder'slaapkamer voorzien is van een stapelbed en ruim voldoende opbergruimte en een best wel ruime badkamer met een heerlijke douche. Een heel goed bakkertje zit even verderop in de straat. Eigenaren zijn heel vriendelijk. Al met al goed vertoeven hier!