appartementen in Noosa Heads

We hebben een aantal aanbieders voor Noosa Heads voor je op een rij gezet:

Reviews over Noosa Heads

• 9van Overhagen12-12-2014

Sfeervol en heel verzorgd plaatsje

Wat een mooie plaats. Alles ziet er prachtig verzorgd uit. Het ligt fantastisch. Mooi strand en je kan gelijk in het nationaal park mooi aan de wandel.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7wendy peereboom07-10-2013

de moeite waard

Noosa is een mooie plek om een aantal dagen te verblijven. In het Noosa national park kunnen mooie wandelingen gemaakt worden. Ook zijn de Australis zoo en de Glass house mountains vanuit Noosa te bezoeken. Noosa zelf lijkt met zijn stranden zonder echte golven geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. In de australische vakantieperiode echter zeer druk en is er geen parkeerplek meer te vinden in het stadje of bij het strand. Er zijn genoeg winkels om een middag langs te struinen en in de avond kun je terecht in de vele restaurants, overdag kun je ook van alles doen zoals kaykken, jet skien, een boot huren, vissen kortom alles wat met water te doen heeft. Voor de actie e vakantieganger is max. Een week in Noosa echter lang genoeg.

• 2Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Peter13-02-2012

levendige badplaats met goede eetgelegenheden

strandliefhebbers kopmen hier aan hun trekken. Plaats is wel uitgebreid, dus strand niet altijd voor de deur. Dus wel veel autoverkeer. Veel winkeltrjes en restaurants.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Sabrina19-07-2008

The sun is always shining

Ich habe 3 Monate in Noosa Heads gelebt und es ist mein Zuhause geworden. Der Strand ist einzigartig, die Strandpromenade unvergleichbar grandios. Ich habe mich in dieses gemütliche Städtchen an der wundervollen Sunshine Coast verliebt und werde in zwei Wochen wieder für 3 Monate dorthin fliegen! Das sagt wohl alles!

• 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 9Makz21-01-2008

Heerlijke plek, kon er zo gaan wonen. We waren er 3 dagen en genoten van heerlijk eten, fantatische stranden, veel watersport en veel no worries mensen. We waren blij met een vakantie gevoel onze reis van 2 maanden af te sluiten. We waren er in augustus en hadden 26 gr. Overdag kan het als je op de "verkeerde plek" bent (gezellig)druk zijn

• 6Cultuur

Gereisd in januari 2008

• 9Herman19-01-2008

We wilden er niet meer weg. Heerlijk stadje dat bevolkt wordt door de beter verdienende australier. Heerlijke stranden, lekkere, sfeervolle restaurants en de watersport mogelijkheden zijn talrijk. Hele fraaie golfbanen en de No Worries is op alle fronten voelbaar en merkbaar. Nee hier zou ik heel goed eindelijk kunnen onthaasten, maar helaas is het niet goedkoop. Huizenprijzen zijn in de laatste 5 jaar met 300% gestegen. Na dagen door de Outback getrokken te hebben was het contrast groot maar dit is ook australie. Een must om er een paar dagen te verblijven en uren naar de surfers te kijken en smorgens vroeg over het strand te gaan joggen of s avonds de ondergaande zon te genieten.

• 10Stranden

Gereisd met familie in augustus 2007

• 6Jeroen26-01-2007

Het dorpje ziet er leuk uit, maar het was er veel te druk en toeristisch. Gelukkig is het Noosa NP een aangename oase van rust en mooie kustlijn. Helaas hebben wij hier geen koala gespot

• 7Stranden

Gereisd met partner in november 2006

• 8D. Brouwer12-01-2007

Leuk! Veel watervertier, bootjes wereld. Hier een paar dagen verblijven vergroot het gevoel van 'vakantie hebben.'

• 7Stranden

Gereisd in januari 2007

• 8Yvonne19-11-2005

Wij zijn in februari 2004 geweesy. Het was er erg mooi en rustig op de stranden.

• 8Cultuur
    • 8Stranden