Appartementen Noorwegen

Reviews over accommodaties in Noorwegen

Leuk avontuur

Sandra,
    14-1-2019

Het hotel blijkt enkele appartementen te hebben die verderop gelegen zijn. Het zijn dus níet die leuke huisjes die je ziet op de foto’s van de omgeving. Appartementen zijn privé eigendom en dus verschillend ingericht. Wel zijn ze allemaal gloednieuw en groot. Super mooi ingericht en heel compleet (incl wasmachine en droger en apparaat om skischoenen te drogen!). Beneden een groot verwarmbaar hok voor je ski’s. Helaas te ver van skilift gelegen (en weg was spekglad) dus wij legden s ochtends alle spullen in de (huur) auto en reden naar de kinderskiweide. Vanaf daar stap je zo de sleeplift in en ski je naar de stoeltjeslift.

Pizzeria in hotel is gezellig en lekker gegeten. A la Carré restaurant in hotel is duur en sfeerloos/fel licht. Restaurantje aan piste voor lunch was leuk! Skigebied is klein maar leuk voor paar dagen. Wij vonden het een mooi avontuur!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Prachtig appartement!

Mirjam,
    14-8-2018

We waren hier een paar dagen in de zomer. Wat een geweldig appartement! Prachtig ingericht, compleet uitgeruste keuken, wasmachine en droger, prima bedden.

Om het appartement heen is verder niets te doen, het ligt vrij ver van Voss af.

Wij zijn vanaf hier 'n dagje naar Bergen gegaan, dat was wel wat verder rijden dan gedacht. We zijn ook met de Flamsbaan geweest, hoewel het een mooie treinrit is, vonden we het het geld niet helemaal waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig appartement!

Mirjam,
    14-8-2018

Wij waren hier in de zomermaanden, de omgeving is ook dan erg mooi.

Het is een prachtig appartement, gezellig ingericht, goed uitgeruste keuken. Een bovenverdieping met drie slaapkamers. Eigen parkeerplaats in de garage beneden. De bedden waren van mindere kwaliteit dan de rest van de meubels. Helaas konden we niet buiten zitten.

De koeien en schapen liepen om het appartement heen, erg gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima uitvalsbasis, mooi uitzicht

Evi,
    6-8-2018

Prachtig appartement. Voorzien van alle gemakken, inclusief een eigen wasmachine. Wij hadden een balkon. Ligging is mooi qua uitzicht, maar in de zomer krijg je sterk een verlaten-skigebied-gevoel. Voor de kinderen is er geen speelplek of zo op of rond de appartementen. Wel een leuk zwembad met sauna en mooie fitnessruimte. In 6-8 minuten rijden ben je in Geilo. Als uitvalspunt voor activiteiten is het een prima accommodatie. Goede, snelle wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig appartement

Swoosh,
    12-6-2018

Locatie 6 van onze reis door Scandinavië. Appartementen [of eigenlijk rijtjeshuizen] zijn gelegen tegen een heuvel. Ontvangst in de receptie van het hotel. Gekozen voor een vier kamer appartement, parkeergelegenheid voor de deur. Drie ruime slaapkamers, waarvan twee beneden. Appartement, particulier eigendom, beschikte over veel speelgoed wat door de kinderen [3 en 1] erg werd gewaardeerd. Ruime badkamer, eveneens beneden, met wasmachine en droger. Boven een grote woonkeuken en de ouder slaapkamer. Keuken beschikt over alle gewenste faciliteiten. Enige minpuntjes is dat Myrkdalen wat afgelegen ligt [maar dat wisten we van te voren]. Voss is +/- 30minuten rijden, Flam 60 minuten en Bergen 2uurtjes. Maar dit is geen belemmering geweest. Maak ook een wandeling over de Hardangerbrug en bezoek de vele watervallen in de omgeving zoals de Skjervsfossen. Overall een prachtig appartement in een mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017