Sorteren

Reviews over Nice

zeer goed.

John Trampe
    2-10-2018

appartement ligt in d bergen. Strand op loopafstand 20 minuten via weg en trappen. Goed te doen. Terug wat langer al naar gelang je conditie

Fantastisch uitzicht en rust!

Bert
    23-9-2018

Fantastisch uitzicht en rust!

Heerlijk appartement op fantastische plek!

Noud en Dorine
    23-8-2018

Wat een heerlijk appartement, schitterend gelegen tegen de heuvels kijkend over NIce. Iedere avond met een glas wijn genieten van het uitzicht, het bleef magisch!

Het appartement is compact maar alles is aanwezig en schoon. De meerwaarde zijn het ruime balkon en de tuin erbij. Prima zwembad. Kortom we hebben genoten en het appartement is zeker een aanrader!

Een aanrader!

Ineke Vogelzang
    27-7-2018

Prachtig appartement boven Nice. Heerlijk uitzicht op de Middellandse zee en de stad. De inrichting is licht en modern, de keuken is van alle gemakken voorzien.

Een heerlijke tafel op het balkon voor alle maaltijden en een tuin om de koelte op te zoeken. Er is een zwembad, maar daar was het in april nog te koud voor. De loopafstand naar de stad is ong. 20 minuten via allerlei trappen naar de binnenstad. Dat is op te terugweg even kalm aan doen, maar wij hebben de auto dus altijd maar op de parkeerplaats laten staan, tenzij we een grotere afstand wilden afleggen. De bakker op loopafstand dus niets stond een heerlijke vakantie in de weg.

Een aanrader dus.

Ideaal.

Ettie en Minne
    26-7-2018

Een fijn appartement met prachtig uitzicht over de stad en de zee. Dicht genoeg bij de stad om een wandeling te maken naar de Promenade des Anglais, de oude stad, ijsje eten en weer terug. Het appartement ligt op ong 100 meter hoogte, dus het is wel even flink trappen lopen om terug te komen, maar het is best te doen (zelfs voor ons, 70 plussers). Er is een bakker op loopafstand voor vers stokbrood en croissantjes voor het ontbijt op het balkon in de zon.

Bij het appartement is een eigen parkeerplaats op een afgesloten terrein. Snel internet is aanwezig.

Er is veel te zien in de stad en de omgeving. Oude middeleeuwse plaatsjes, musea en wandelpaden langs de kust (rondje Cap Ferrat is onze favoriet). Langs de kust is er vaak vrij druk verkeer, maar eenmaal in het binnenland is het rustig.

Wij komen hier al tien jaar (in maart) en hebben voor het volgend jaar al weer gereserveerd.

Een aanrader!