We hebben een aantal aanbieders voor New York state voor je op een rij gezet:

1.212

appartementen New York state

We hebben een aantal aanbieders voor New York state voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in New York state

Prachtig appartement net buiten kazimier Krakau.

Zon,
    27-7-2017

Mooi schoon appartement net buiten kazimier Krakau. Gezellige restaurantjes en terrasjes en net bij de loopbrug over de wawel. Mooi design adres.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige appartementen

JB,
    26-9-2016

De appartementen van Oakwood at the Nash zijn ruim en voorzien van alle gemakken. De inrichting is netjes en modern, de faciliteiten toereikend. De ligging van de appartementen in Midtown East maakt dat geheel Manhattan op loopafstand te bereiken is. Een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan New York, of dit nu privé of zakelijk is!

Gereisd met partner in september 2016

Harlem Heaven Apartment

Astrid,
    6-10-2012

Het Harlem Heaven Apartment is een simpel maar ruimtelijk appartement waar met vijf man verbleven kan worden voor een vriendelijke prijs.

Het appartement ligt in de wijk Harlem, te westen, in een rustige straat op ongeveer 7 minuten lopen van het dichtsbijzijnde metrostation en slechts op een paar minuten lopen van diverse supermarkten en eetgelegenheden. De mogelijkheid om zelf te koken is aanwezig in het appartement. Ook zijn er diverse bars waar elke avond live muziek word gespeeld. Een levendige wijk die in opkomst is onder de working class van NY. Wij hebben ons geen seconde onveilig gevoeld ook niet in het donker.

Tijdens ons verblijf, in totaal 5 nachten, is het appartment niet schoongemaakt. Maar daar hoor je ons niet over klagen, thuis maak je tenslotte ook niet elke dag schoon. Wij hadden voor de 5 nachten allebei twee handdoeken om te gebruiken. Prima zat.

Verder is Nate, jouw aanspreekpersoon als je arriveert of als je ergens hulp bij nodig hebt, zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2012

Prima Hotel

derkjl,
    2-6-2012

Voor een weekje New York City is dit hotel helemaal perfect. We hadden een zeer ruime kamer met keuken (niet echt nodig maar kan handig zijn). Prima bed en goede badkamer. Alles perfect schoon. Wellicht wat gedateerd qua interieur maar wat maakt dat uit. Ligging is geweldig, alles op loopafstand te bereiken. Echt een aanrader voor een kort bezoek aan Manhatten/ New York City.

Gereisd met vrienden in april 2012

mooi appartement met alles erop en eraan

Tineke,
    24-7-2010

App east village ligt in een gezellige wijk in uiteraard east village met diverse gezellige restaurantjes in de omgeving.Wij hadden app Sol met 1 grote slaapkamer en 1 slaapkamer afgescheiden door schuifwand. Hele ruime woonkamer waarin slaapbank, en mooie keuken. Er is gratis toegang tot internet.

Direkt geboekt en per pay pal betaald. Aankomst tijd doorgeven en zij schatten in hoelaat je ongeveer bij het app kan zijn. Borg kan met Euro's die krijg je aan het eind vd vakantie weer terug als alles ok is. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en de halve finale van oranje in het app gezien. (één vd 200 zenders zond het uit)! Absoluut een aanrader! Veel leuker dan één van de hotels.

Gereisd met vrienden in juli 2010