We hebben een aantal aanbieders voor Terschelling voor je op een rij gezet:

Reviews over Terschelling

Aanrader!

Jeroen Bode,
    10-2-2019

Prachtig appartement in de voormalige pastorie van West-Terschelling. Van alle gemakken voorzien en brandschoon. De ligging is geweldig: in het centrum van het oude dorp, direct onder de Brandaris. Veel winkels, café's, restuarants enz. binnen een straal van 300 meter. Bij goed weer naar buiten, bij slecht weer binnen blijven, een film kijken, lezen, koken enz. Want voor dat laatste is ook alles in het appartement aanwezig.

Gereisd met partner in februari 2019

Fantastisch!

Rob,
    5-1-2019

Prachtige lokatie, hartje Terschelling. Ook bij minder mooi weer Kun je je hier prima vermaken, Appartement (2 verdiepingen) is van alle gemakken voorzien ( alleen geen afwasmachine).

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek voor de herfst/wintermaanden.

Marleen,
    14-12-2018

Heerlijk appartement. Warm, knus en luxe ingericht.

Gereisd met partner in december 2018

Super!

Familie Bos,
    26-10-2018

Prettig appartement, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Uitzicht op de Brandaris blijft uniek!

Gereisd met partner in oktober 2018

fantastisch

wia,
    3-8-2018

fantastisch superverblijf in jullie appartement het ligt heel centaal overal dichtbij het appartement was keurig en van alle gemakken voor zien de gastvrijheid was ook fantastich

Gereisd met partner in juli 2018