We hebben een aantal aanbieders voor Terschelling voor je op een rij gezet:

Reviews over Terschelling

Heerlijk rustige plek

Catelijne,
    20-7-2014

Heerlijk schoon en mooi appartement. Goede bedden, tv, DVD, radio, alles doet het meteen. Wifi! Het is niet groot maar groot genoeg. Gelukkig geen rotan stoeltjes etc. Prachtige rustige plek. Oosterend heeft niet veel, je moet er voor de rust komen of de drukte wat opzoeken. In de avond heerlijk slapen omdat het zo stil is. Lekker groot veld erbij met speeltuin. Je bent zo bij het wad en zo bij het strand. Ik was er samen met dochtertje van 3 en we hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi, compleet en ruim appartement

PietervS,
    11-5-2013

We hebben het hemelvaart weekend hier doorgebracht met 4 volwassenen en 2 kinderen (10 en 13 jaar). Ook met zes personen is het erg ruim. De voorzieningen zijn goed en de speel atributen buiten zijn ook goed. De gratis Wifi werd door de kinderen enorm gewaardeerd. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom als we nog een keertje naar Terschelling gaan, komen we terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Rustige en authentieke locatie

fredgeerts,
    16-9-2012

Degelijke inrichting. Behulpzame eigenares. En een zee aan rust !

Gereisd met partner in september 2012

Leuke plek de groede!

ESTHER,
    19-8-2012

Nette appartementen. Qua inrichting niet onze smaak maar wel voldoende. Alles is keurig en netjes bij aankomst. De eigenaresse is uiterst vriendelijk. En heet je welkom. Boek rechtstreeks scheelt geld. Ook kun je fietsen huren via de eigenaresse dit scheelt ook nog weer. Er is internetverbinding. Een wasmachine uiterst handig. Een mooi speelveld. Al met al een leuke plek!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Genieten!

Ingrid Alkema,
    4-10-2010

Een ruim 6- persoons appartement. Keurig ingericht en modern. Rustig gelegen in Oosterend. Onze kinderen van 6 en 8 jaar hebben zich best vermaakt op het voetbalveld en de trampoline dat bij deze accomodatie hoort. De fietsen stonden klaar. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)