We hebben een aantal aanbieders voor Terschelling voor je op een rij gezet:

Reviews over Terschelling

genieten

Tyche Jacobs,
    7-4-2019

inmiddels komen we al 5 jaar tijdens de Fjoertoer naar Terschelling en verblijven we in een Fijne appartement bij Hoeve Stortum. het is lekker centraal en dit jaar hebben we boodschappen laten bezorgen en die stonden gewoon al koud toen we aan kwamen. volgend jaar maar is in de herfst kijken hoe het dan is.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Josine,
    25-3-2019

Een heerlijk lang weekend hier verbleven. Van alle gemakken voorzien. Fijne bedden en superschoon. Rustig gelegen, maar toch centraal.

Gereisd met partner in maart 2019

Fantastisch eiland, super accomodatie!

Jelmer aan den Toorn,
    25-3-2019

Mijn eerste kennismaking met Terschelling. Wat een prachtig eiland, mooie dorpjes, schitterende afwisselende natuur en volop mogelijkheden om je te vermaken. Marjolein en Jacco van Hoeve Stortum hebben ons zeer gastvrij ontvangen en de accommodatie is een mooi centraal gelegen pareltje in het Terschellinger landschap. Bovendien kennen zij het eiland op hun duimpje en helpen ze je graag om je dag invulling te geven.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beveel het iedereen aan

De Vries,
    22-3-2019

Heerlijke locatie met mooie goed verzorgde huisjes met uitzicht

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijk verblijf, schoon en zeer compleet.

Mariska,
    17-3-2019

Heerlijk vakantie app op t mooie Terschelling. Gunstig gelegen tussen West en Midsland in. Gelijk vriendelijk welkom geheten door de eigenaar en over het app ook alleen maar lof. Mooi speelveld voor de kids ook.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)