We hebben een aantal aanbieders voor Schiermonnikoog voor je op een rij gezet:

Reviews over Schiermonnikoog

Echt fantastisch

Yvonne Koster,
    9-12-2017

De ligging van dit appartementen complex is heel mooi. Het gebouw ligt vlak bij het strand. De bediening in het restaurant is vlot en persoonlijk. Ook hadden we de beschikking over 2 fietsen.

Bij het boeken even erop letten, dat men geen appartement krijgt, die aan de westkant gesitueerd is. Men heeft dan constant s´nachts het licht van de vuurtoren, waardoor het moeilijk is om in slaap te vallen.

Gereisd met partner in september 2017

Een pmia accommodatie met vriendelijke eigenaren.

Ferdinand H.,
    7-11-2017

De compleetheid van de op een goede manier eenvoudige appartementen in combinatie met de vriendelijke ontvangst. Je voelt je welkom en gastvrij onthaald. Eigenaren nemen de tijd en beantwoorden vragen prettig.

Ligging is subliem, hartje dorp.

Geen negatieve punten aan te merken.

Gereisd met partner in oktober 2017
    Fam Boersma, Eigenaar, 21-9-2018
    Bedankt voor uw review. Fijn dat u zo'n prettig verblijf bij ons heeft gehad en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Boersma's Appartementen

Geweldig willen nergens anders meer heen

Breemen,
    6-8-2017

Prachtig eigentijds ingericht. Goede bedden. Fijn personeel. Netjes schoongemaakt. Echt vóór herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

leuke plek voor een weekendje

Nienke,
    11-7-2017

boerderij met studio's, minicamping en accommodatie voor grotere groepen. ik had de studio. deze was goed ingericht, met keukentje en met mooie nieuwe badkamer. Bedden liggen lekker. Het is wel erg gehorig, al heb ik daar zelf niet veel last van gehad. Ondanks dat er ook grote groepen verbleven, was het snachts toch lekker rustig.

Ontbijt kan geregeld worden voor als je niks zelf wilt doen. Verder is het ook nog een boerderij, dus de kinderen kunnen bij de paarden, koeien, kleine kuikentjes en konijnen kijken. erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Compact, rustig, betaalbaar, perfect gelegen!

PF Zmr,
    1-7-2017

Prima is de locatie, centraal van alles, Supermarkt, restaurants, bushalte, fietsverhuur.

Wij hadden B appartement, slaapkamer boven onder schuin dak.

Ruime badkamer, met koepeldak, prima bedden, keuken goed ingericht met vaatwasser. Klein, iets wat gedateerd, maar owh zo prettig.

Kast bij receptie voor omruilen handdoeken, ook voor schoonmaakspul, poetsdoeken.

Tip geen badlakens, neem die zelf mee.

Je wandelt zo naar het wad, Restaurant Noorderlicht vlakbij, super gegeten.

Fietsverhuur naast complex, perfect goede service redelijke prijs. Ook E-bikes.

Tip voor de parkeerkaart bij Lauwersoog, neem contant geld, klein loketje bij oversteek naar garage, lange wachtrijen bij de pin automaat, bij terugkomst.

Contant betalen gaat sneller.

Reserveer (Natuurmonumenten): de Balg expres, geweldig of fiets naar de eendenkooi interessant. Sta eens stil ergens in de duinen en luister en geniet van Mama Natuur.

Hier kan geen pil tegen op.

Iets minder is de geur in het appartement, ondefinieerbaar.

Gereisd met partner in juni 2017
    Fam Boersma, Eigenaar, 21-9-2018