We hebben een aantal aanbieders voor Schiermonnikoog voor je op een rij gezet:

Reviews over Schiermonnikoog

Echt fantastisch

Yvonne Koster,
    9-12-2017

De ligging van dit appartementen complex is heel mooi. Het gebouw ligt vlak bij het strand. De bediening in het restaurant is vlot en persoonlijk. Ook hadden we de beschikking over 2 fietsen.

Bij het boeken even erop letten, dat men geen appartement krijgt, die aan de westkant gesitueerd is. Men heeft dan constant s´nachts het licht van de vuurtoren, waardoor het moeilijk is om in slaap te vallen.

Gereisd met partner in september 2017

Mooie plek, ander appartement

Briggeman,
    5-7-2016

Appartement 50 Norderstraun is op zich keurig, volledig ingericht en ruim. Je ligt echter recht boven de keuken van het restaurant....Dus de gele nacht bromgeluid van apparatuur, om 8.30 uur de eerste vrachtwagen van leveranciers onder je slaapkamerraam en rokend, pauzerend personeel onder je balkon. De hele dag fijn veel zon op het balkon, maar ook zicht op de buslus en alle verkeersbewegingen. Met dank aan doorgezakte matrassen de hele week hoofdpijn en stijve nek. Zou hier zeker weer naartoe gaan voor ligging maar dan wel een ander rustiger appartement.

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Grandioos appartement met schitterend uitzicht!

Mw Bakker,
    22-2-2016

Geweldig uitzicht!

Gezellig ingericht appartement.

Trap naar bedden is stijl, dus niet voor oudere mensen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Noderstraun 60

Ellen van Ieperen,
    15-5-2015

Mooi appartement met fabuleuze uitzichten en prima inrichting. Groter dan op de foto's en van alle gemakken voorzien. Rustig en prachtige natuur. Enig minpunt waren de matrassen op de "kinder"slaapkamer. De matrassen zaten vol met plasplekken en volgens mijn dochters rook het er ook naar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Hier kom je tot rust

Enno Castro,
    30-4-2015

Wij zaten in appartement Noderstraun 54. In een woord: geweldig! Je kijkt vanuit de woonkamer en het terras uit op het strand en de zee. Met eb zie je vaak zeehonden op de zandbank. Inrichting is heel gezellig: geen afgedankte spullen maar sfeervolle meubels, niet kakkineus en leuke details (spelletjes, verrekijker e.d.). Je kunt zien dat de eigenaar het je naar de zin wil maken. Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in april 2015