• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Nauders

Geweldige service!

Familie Waterink
    5-8-2018

Mooi appartement, mooi schoon, liefdevolle verzorging, aardige mensen. Niets was teveel gevraagd. Appartement perfect met eigen badkamer. Mooi balkon met mooi uitzicht. Afwasmachine, magnetron en oven aanwezig. Broodjeservice en lekkere yoghurtjes werden gebracht.

Klein puntje van aandacht was de temperatuurregeling van de douche.

Prima accomodatie, ligging niet erg gunstig

Dhr. Kool
    9-3-2018

Adlerhorst ligt vrij hoog in het geaccidenteerde Nauders, alleen toegankelijk via steile smalle weggetjes. Lopen op skischoenen naar de bus is uitgesloten, sowieso een afrader om lopend naar het centrum te gaan.

Het appartement was netjes schoon en voldoet aan bijna alle vereisten voor wintersporters, behalve verwarmingsradiatoren voor natte skispullen. De bedden zijn prima, voor kleine mensen. Groter dan 1.80 moet je eigenlijk niet zijn. We hadden 3 slaapkamers en twee badkamers. Sanitair is netjes en 1x schone handdoeken gekregen. Ook elke ochtend min of meer verse broodjes.

De wellness is vrij basic, een sauna, douche en ligstoelen. Alleen privé te reserveren, dus geen naakte ontmoetingen met andere gasten.

Skiruimte is prima en per appartement was er 1 overdekte parkeerplaats. Betalen kon alleen cash, wat wel vervelend is omdat je vaak maar 400 euro per transactie kunt pinnen in Nauders.

Prima accomodatie, ligging matig.

Hanneke en Jan
    28-1-2018

We hadden het nieuwe verbouwde appartement (voor max. 6 personen). Heel erg mooi en modern opgeknapt inclusief een infrarood sauna-cabine, wat heerlijk is na een dag skiën. Het appartement heeft een prachtig uitzicht over het dal en het zuiden richting skipiste. Sissi maakt heerlijke yoghurt en ze verwendt je met lekkere hapjes. De eigenaren zijn hele aardige mensen.

Super!!

ina
    27-11-2017

Super schoon en netjes! Leuk gelegen. Zeer vriendelijke eigenaresse. Kinderen kunnen bij de beesten op de boerderij kijken. Je kan broodjes bestellen van de bakker en worden aan je deur gebracht. Dit geldt ook voor de melk yoghurt en eieren van hun eigen koeien en kippen.

Gezellig, zeer gastvrij en centraal gelegen!!

Familie B.
    3-4-2017

Apart-pension Bergfrieden is rustig maar centraal gelegen op 1-2 minuten lopen van de supermarkt, de skibushalte, sportzaken en restaurants. Vanuit de meeste kamers heb je een uitzicht op Schloss Naudersberg, waar het in de winter voor de kinderen heerlijk sleetje rijden is. De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het naar je zin te maken. Gastvrij, zeer vriendelijk en geïnteresseerd. Goede tips voor leuke uitstapjes in de omgeving. De kamers en appartementen zijn ruim, erg schoon en met fijne bedden. In de zomermaanden verzorgt de gastheer fantastische wandeltochten voor zijn gasten in de prachtige bergwereld in en rondom Nauders. Een heerlijke plek om vakantie te vieren, zowel in de zomer als in de winter.