• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Nauders

Geweldige service!

Familie Waterink
    5-8-2018

Mooi appartement, mooi schoon, liefdevolle verzorging, aardige mensen. Niets was teveel gevraagd. Appartement perfect met eigen badkamer. Mooi balkon met mooi uitzicht. Afwasmachine, magnetron en oven aanwezig. Broodjeservice en lekkere yoghurtjes werden gebracht.

Klein puntje van aandacht was de temperatuurregeling van de douche.

sehr schöne wohnung, gross, gute küchenausstatung

Chr
    29-7-2018

sehr sauber und sep. wc und sehr nette gastgeber

Sehr empfehlenswert.

M. S.
    2-7-2018

Zentrumsnah, aber sehr ruhig gelegen. Saubere Unterkunft mit geräumigen Zimmern, Wohnküche und großer Terrasse.

Die Wirtin ist sehr freundlich und hilfsbereit. Preis/Leistung ist sehr gut.

Prima accomodatie, ligging niet erg gunstig

Dhr. Kool
    9-3-2018

Adlerhorst ligt vrij hoog in het geaccidenteerde Nauders, alleen toegankelijk via steile smalle weggetjes. Lopen op skischoenen naar de bus is uitgesloten, sowieso een afrader om lopend naar het centrum te gaan.

Het appartement was netjes schoon en voldoet aan bijna alle vereisten voor wintersporters, behalve verwarmingsradiatoren voor natte skispullen. De bedden zijn prima, voor kleine mensen. Groter dan 1.80 moet je eigenlijk niet zijn. We hadden 3 slaapkamers en twee badkamers. Sanitair is netjes en 1x schone handdoeken gekregen. Ook elke ochtend min of meer verse broodjes.

De wellness is vrij basic, een sauna, douche en ligstoelen. Alleen privé te reserveren, dus geen naakte ontmoetingen met andere gasten.

Skiruimte is prima en per appartement was er 1 overdekte parkeerplaats. Betalen kon alleen cash, wat wel vervelend is omdat je vaak maar 400 euro per transactie kunt pinnen in Nauders.

Prima accomodatie, ligging matig.

Hanneke en Jan
    28-1-2018

We hadden het nieuwe verbouwde appartement (voor max. 6 personen). Heel erg mooi en modern opgeknapt inclusief een infrarood sauna-cabine, wat heerlijk is na een dag skiën. Het appartement heeft een prachtig uitzicht over het dal en het zuiden richting skipiste. Sissi maakt heerlijke yoghurt en ze verwendt je met lekkere hapjes. De eigenaren zijn hele aardige mensen.