We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Dagen regen886311001359

Reviews over Mykonos

• 7Sasja06-06-2019

Mykonos geweldige bestemming

Mykonos is een leuke bestemming. Mooie stranden en hippe beachclubs. Mykonos stad is erg leuk met een wirwar aan kleine straatjes, vol met winkels en restaurantjes

• 5Cultuur
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Nicolette16-04-2019

Fantastich

Dat het een kostbaar eiland is maar als je goed zoekt ook betaalbare restaurants zijn

• 8Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Katja25-02-2019

Het mist Griekse authenticiteit

Mykonos is het nieuwe Ibiza wordt gezegd. Voor velen is dat een positief iets, voor ons, met een gezin, minder aantrekkelijk. Weinig authentiek Grieks en alle strandtenten dezelfde hippe moderne stijl. Geef mij maar een gezellige Griekse taveerne, maar die zijn steeds moeilijker te vinden. Ik vind het zonde. Zoek je het échte Griekenland? Dan adviseer ik bijvoorbeeld Naxos. Ook toeristisch, maar veel authentieker.

• 6Cultuur
    • 5Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

mei 2018

• 10Margriet makantanis29-11-2018

Helemaal geweldig.

Super eiland echt een aanrader zou zo weer gaan het Ibiza van Griekenland en dan veel luxer. En mijn grootste verrassing was dat ik Marco Borsato tegen kwam in het stadje😍😍

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Monique Hoovers18-05-2018

Een vakantieverblijf om nooit meer te vergeten.

Maand april is een vrij rustige maand om Mykonos te bezoeken. Veel staat er in bloei op t eiland wat t idyllische plaatje compleet maakt. Minder leuk is dat er in deze maand veel wind staat. Beste reistijd is September om dit mooie eiland te verkennen. Een aanrader is zeker een toer te maken in de onbewoonde gebieden zoals "spookstad" waar in de jaren 60 een kolonie Amerikanen een vesting hadden om boringen te verrichten, nu is deze spookstad een waar kunstobject geworden. Het eiland biedt voor ieder wat wils, mooie baaien, prachtige wandelgebieden, vergezichten maar ook een autovrij centrum met exclusieve merktekens. Zeker een paradijs voor partygangers en rust voor oudere met een gemoedelijke gastvrije bevolking. En vergeet natuurlijk niet " de Grieksekeuken"

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

april 2017

• 8Han.Kolhoff03-10-2017

Geweldig

Mykonos zelf is erg gezellig neem vooral de straatjes rond om Mykonos als je van wandelen houd zeker voor het uitzicht de moeite waard,huur ook een auto al is het eiland klein een dagje eiland trippen erg leuk.Wat ons erg op viel dat er weinig begroeiing aanwezig is op Mykonos vrij opvallend ten opzichte van andere Griekse eilanden.

• 8Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2017

• 4Dirk03-10-2017

Te hoog gewaardeerd

Mykonos is een erg klein eiland. Mykonos-stad is erg mooi maar vooral gericht op de ontvangst van toeristen van cruise-schepen. Als je, zoals wij, een week op Mykonos verblijven, vallen een aantal dingen op : * De goedkoopste kop koffie is € 4,- en een glas wijn € 7,- . * In 90% van de restaurants / pubs wordt gerookt (voor ons prettig maar wel raar) * Het verkeer is chaotisch / gevaarlijk. Een helm op een scooter, bromfiets, quad of motor wordt niet gedragen. Inhalen over een doorgetrokken streep is standaard. *Uitgaan kan eigenlijk alleen op Paradise Beach / Super Paradise Beach. De Scandinavian bar in Mykonos-stad stelt niet echt iets voor. * Het merendeel van het personeel in winkels, horeca en autoverhuur komt uit Athene (of vasteland), is niet tevreden over Mykonos en heeft een salaris tussen de € 450,- en € 750 per maand. Normale huisvesting en boodschappen kosten echter ook minimaal € 750,- per maand.

• 4Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met partner in september 2017

• 6Ronnie28-07-2017

Aardig eiland

Druk, prijzen veels te hoog, haalt het niet bij ibiza, maar al met al wel oké Mn voor jonge mensen

• 4Sfeer in stad
    • 3Omgeving
    • 2Zorg voor natuur
    • 3Cultuur
    • 3Stranden

Gereisd met partner in januari 2017

• 8André V13-05-2017

Prachtig stadje op aardig eiland.

Het stadje is één grote ansichtkaart. Erg mooi en al gezellig druk in het voorseizoen (mei). Trendy shops en veel uitgaansmogelijkheden. De rest van het eiland heeft weinig bijzondere cultuur of natuur. De stranden zijn chic, clubsfeer. De kwaliteit zie je terug in de prijzen.

• 8Zorg voor natuur
    • 6Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2017

• 6greet05-10-2016

te commercieel,toeristisch eiland en te druk.

openbaar vervoer, stranden volgepropt met ligbedden en duur. niet ons eiland.

• 6Stranden

Gereisd met partner in september 2016