We hebben een aantal aanbieders voor Moraira voor je op een rij gezet:

Reviews over Moraira

Aanrader!!

Hans,
    10-10-2018

Fantastisch appartement. Volledig ingericht met een groot buitenterras en heerlijk zwembad. Het appartement is gelegen in een mooie en rustige omgeving op loopafstand van het dorp Moraira met volop restaurants, terrasjes en winkels. Met de auto de prachtige omgeving verkend. We hebben genoten van ons verblijf. Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2018

ruim mooi appartement zeer centraal gelegen, top!

Luc Schoonbrood,
    25-9-2018

mooi appartement , geweldige locatie midden in Moraira, 1 minuut van centrum, 3 minuten naar strand. Leuke terrasjes en eetgelegenheden op zeer korte loopafstand. Appartement heeft ruime kamers en is van alle gemakken voorzien. Heerlijk vertoeven! Gratis parkeerplaatsen op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2018

Een aanrader,mooi,schoon,goede bedden,knus !

J.M.G.Kuipers,
    20-9-2018

Moraira..wat een fantastische,nog relaxte plaats!!Casa Callas:geweldig appartement,hele lieve gastheren,super schoon,mooie tuin,heerlijk zwembad,kan niets vinden wat ons niet aan stond!!

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig!

Fam Leenart,
    13-8-2018

Een heerlijk appartement, schoon en netjes ingericht. Buitenruimte is groot, mooi zwembad, BBQ en prima ligstoelen ook is er een overdekt terras aanwezig. De Nederlandse beheerders zijn heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. De ligging is goed op loopafstand van het dorp en de supermarkt, op de terugweg moet je wel de berg op.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!

Willemijn,
    26-5-2018

Ik ben een week in casa callas geweest samen met een vriendin.

Woorden schieten hier te kort om alles wat zo prima is te omschrijven.

Wat een fantastische ervaring in het voor mij o zo bekende Moraira.

Wat een gastvrije heren waarvoor niets te veel was.

Gereisd met vrienden in mei 2018