We hebben een aantal aanbieders voor Monnickendam voor je op een rij gezet:

Reviews over Monnickendam

Een geweldige ervaring!

Fam. Schuurmans,
    5-3-2019

Met onze 2 pubers zijn we 3 dagen te gast geweest op deze bijzondere boerderij. We werden bij aankomst al enthousiast door de vriendelijke Jannie die ons welkom heette en ons het keurige appartement liet zien.

We hadden ontbijt geboekt bij ons verblijf en wat hebben we daarvan genoten! In de gezellige ruimte waan je je in de stal tussen de koeien aangezien je door een groot raam de koeien en kalfjes goed kan zien, superleuk! En het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, er waren zelfs poffertjes.

Kortom: wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Zeer geslaagd.

Sabine,
    23-1-2019

We hebben ons met een grote groep heel goed vermaakt in het mooie en schone huis. Het raam naar de koeienstal was vooral erg leuk.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Superleuk

Eveline,
    30-12-2018

Gastvrije mensen, lekkere bedden, gezellige kamers en de verse melk in de koelkast maakt het geheel helemaal af.

Gereisd met vrienden in december 2018

Rustgevend

Max Van Manen,
    9-12-2018

Prachtige boerderij, waarbij je vanuit de gezamenlijke ruimte rechtstreeks de koeienstal in kunt kijken. Meerdere malen de koeien wezen aaien! Hele ruime slaapruimtes met hele goede bedden (boxsprings). Aanrader als je een rustige en rustieke omgeving zoekt.

Gereisd met vrienden in december 2018

Een pareltje verscholen in het Waterland!

Lionsclub Zeewolde,
    27-5-2018

De autorit naar de Overleekerhoeve door het mooie waterland op maar enkele kilometers van de hoofdstedelijke hectiek, belooft veel. En die belofte wordt meer dan waar gemaakt. Enthousiast welkom geheten door de hoofdbewoners, bestaande uit koeien, eendenfamilies, pluimvee en natuurlijk de gastvrije familie Sant, sta je voor een fraai onderhouden boerenhoeve. Binnen heb je de beschikking over volledig uitgeruste kamers met de bedden opgemaakt, ruime huiskamers en een keuken met alles erop en eraan.! Verscholen tussen het groen en waterpartijen nodigen leuke terrassen en aanlegsteigers uit voor relaxed zitten, bbq'en of gewoon genieten van rust en prachtige zonsondergangen. Noord-Holland op z'n mooist met het weer van afgelopen weekend!

Dank heer en mevrouw Sant, u heeft Lionsclub Zeewolde een heerlijk weekend bezorgd!

Gereisd met vrienden in mei 2018