• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

Reviews over Moncarapacho

Quinta da Vida, heerlijk!

fam. de Bakker
    16-9-2018

Comfortabele appartementen in fraaie met veel gevoel voor stijl en authentieke details verbouwde Quinta. Just en Mayke zijn fijne gastheer/vrouw, bijgestaan door de natte-neuzen-brigade. Quinta ligt gunstig ten opzichte van uitvalswegen voor tripjes naar Tavira, Olhao, Fuseta en prachtige stranden.

Wij komen graag nog een keer!

Héérlijk appartement

Michiel
    12-9-2018

We hebben een superfijn verblijf gehad bij Gust en Maaike van Quinta da Vida in appartement Casa da Vida. Twee ruime slaapkamers met airco, een fijne badkamer met inloopdouche en een ruim woon- en eetgedeelte met robuuste keuken. Alles is keurig afgewerkt en door het gebruik van betonnen bladen ook superdegelijk. Het bed was het beste (en breedste) dat we tijdens onze rondreis Portugal hebben gehad. Voor het appartement heel veel zitruimte, in de zon of in de schaduw. Een grote bbq met alle toebehoren staat ter beschikking. Leuk dat de huishonden af en toe een knuffel komen halen als je lekker buiten zit. Door de poort en je komt snel bij het zwembad, waar vooral onze dochters veel gebruik van hebben gemaakt. Gezamenlijke pizza-avond was heel gezellig; de huisgemaakte pizza's heerlijk. De appartementen liggen heerlijk rustig, aan een korte zandweg, niet ver van de afslag Olhao van de snelweg. Een prima uitvalsbasis dus.

Geweldig verblijf

Lianne
    25-8-2017

Wat hebben wij het ontzettend naar ons zin gehad bij casa do pomar. Wij zijn hier een week geweest met onze twee kids van 4 en 6 jaar. Het huis is prachtig gelegen. (Te bereiken over een onverharde weg). Het appartement op de begane grond was heerlijk. We hebben genoten van de ligbedden bij het zwembad en de hangmat lag ook heerlijk. Wij zijn een aantal keer naar het strand van Fuseta geweest. Dit is ongeveer 12 minuten rijden. Leuk plaatsje met veel restaurants. Ook in Moncarapacho zelf zitten heerlijke en zeer betaalbare restaurants. Broodjes kun je 's morgens halen bij de bakker in het dorpje. Je hebt wel echt een auto nodig als je hier verblijft. Rob en Angela waren erg aardig en laten je lekker je eigen gang gaan. Je kunt altijd bij ze terecht als je vragen hebt of als je gezellig wat wil drinken in het barretje. Leuke omgeving. Wij hebben lang niet alles gezien nog in die week. Dolfijnentour is een aanrader!

Fantastische plaats

De Veth
    17-8-2017

Een perfecte plek voor je vakantie in de Algarve als je houdt van rust. Gelegen in het minder toeristische deel en toch is alles bereikbaar. Het huisje heeft prachtige, ruime en zeer schone appartementen. Het zoutwater zwembad is heerlijk evenals de prachtig aangelegde tuin met gezellige zitjes en het barretje. Echt volop genieten. Ook in de omgeving is genoeg te zien en te doen. Leuke plaatsjes om te bezoeken, maar ook activiteiten als suppen, kayakken en dolfijnen spotten. Voor ieder wat wils! We zijn hier drie jaar op een rij geweest en hebben genoten! Mede dankzij Rob en Angela!