Sorteren

Reviews over Moncarapacho

Geweldig verblijf

Lianne
    25-8-2017

Wat hebben wij het ontzettend naar ons zin gehad bij casa do pomar. Wij zijn hier een week geweest met onze twee kids van 4 en 6 jaar. Het huis is prachtig gelegen. (Te bereiken over een onverharde weg). Het appartement op de begane grond was heerlijk. We hebben genoten van de ligbedden bij het zwembad en de hangmat lag ook heerlijk. Wij zijn een aantal keer naar het strand van Fuseta geweest. Dit is ongeveer 12 minuten rijden. Leuk plaatsje met veel restaurants. Ook in Moncarapacho zelf zitten heerlijke en zeer betaalbare restaurants. Broodjes kun je 's morgens halen bij de bakker in het dorpje. Je hebt wel echt een auto nodig als je hier verblijft. Rob en Angela waren erg aardig en laten je lekker je eigen gang gaan. Je kunt altijd bij ze terecht als je vragen hebt of als je gezellig wat wil drinken in het barretje. Leuke omgeving. Wij hebben lang niet alles gezien nog in die week. Dolfijnentour is een aanrader!

Fantastische plaats

De Veth
    17-8-2017

Een perfecte plek voor je vakantie in de Algarve als je houdt van rust. Gelegen in het minder toeristische deel en toch is alles bereikbaar. Het huisje heeft prachtige, ruime en zeer schone appartementen. Het zoutwater zwembad is heerlijk evenals de prachtig aangelegde tuin met gezellige zitjes en het barretje. Echt volop genieten. Ook in de omgeving is genoeg te zien en te doen. Leuke plaatsjes om te bezoeken, maar ook activiteiten als suppen, kayakken en dolfijnen spotten. Voor ieder wat wils! We zijn hier drie jaar op een rij geweest en hebben genoten! Mede dankzij Rob en Angela!

Moncarapacho scoort een 8,1 uit 10, op basis van 157 reviews