We hebben een aantal aanbieders voor Mittersill voor je op een rij gezet:

Reviews over Mittersill

geweldige plek

tino,
    16-9-2016

prima te doen,prachtig uitzicht vanaf het balkon.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie ruime appartementen

Jeroen Waterreus,
    23-2-2014

Prima verblijf. Mooie appartementen en zeer gastvrij. Een nachtje verbleven voor onderweg.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Geweldig verblijf

Dennis Metzelaar,
    9-6-2013

Mooi en echt erg compleet ingerichte kamers. Alle info op hun homepage klopt. Mooi uitzicht op het dal en de tegenoverliggende bergen..De fam. Goller is erg behulpzaam en zeer klantgericht zonder daarbij opdringerig te zijn. Boek het ontbijt er vooral bij..

Gereisd met partner in mei 2013

Uitstekende verblijfplaats

George,
    6-10-2012

Zeer fraai gelegen appartementen met fantastisch uitzicht op de Hohen Tauern. Wij hebben met plezier ons verblijf verlengd. De eigenaren doen hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. De (gratis) "koffie met gebak" en het "jausen" (koude hapjes) momenten zorgen er mede voor dat er ook gemakkelijk(er) ongedwongen contact kan worden gelegd met de overige gasten. Ruim voldoende eetgelegenheden en winkels in Mittersill en omgeving.

Gereisd met partner in september 2012

Lekker ongecompliceerd

rmbouterse,
    7-9-2012

Het is een wat gedateerd huis met twee appartementen en eventueel losse kamers, MAAR de gastvrijheid van Sepp en Sophie (de eigenaren) is eigenlijk het belangrijkste bij dit "HAUS". In de omgeving zijn er veel skimogelijkheden, maar wij waren er in de zomer. En dan is Mittersill een prima plaats om allerlei dagtrips te maken naar bijzonder mooie plaatsen.

Terug naar het "HAUS": zeer gastvrij, kamers voldoende, sowieso allemaal met wasgelegenheid, mogelijkheid om zelf te koken (maar wat veel leuker is om 's morgens het ontbijt te gebruiken van Sepp en Sophie). Alles is erg huiselijk, typisch Oostenrijks! Fantastisch uitzicht!

Gereisd met vrienden in juni 2012