appartementen Mittelberg

Reviews over Mittelberg

Gaan er zeker nog een keer heen, geweldig.

Herko,
    11-1-2019

Wij raden haus Walser berge ten zeerste aan ivm de mooie ligging, maar ook zeker de vriendelijkheid van de bewoners. Deze mensen zijn zeer actief met organiseren van uitjes, rond toeren door de omgeving alles is eigenlijk perfect bij haus walser berge.Het is een zeer gezellig huis om je vakantie te vieren.

Prima verblijf voor families die rust zoeken

Fam. Quist,
    9-1-2019

Schone en nette appartementen met een prima ligging aan de Jedermann piste. Vanuit het appartement kun je skiënd naar de skischool die maar 200 meter verderop ligt. Ook de Jedermannlift is daar te vinden. Echt ski-in, ski-out.

Zeer rustig gelegen met een mooi uitzicht.

Top vakantie

Eva,
    28-12-2017

Top appartement. Super ligging en heel gastvrije mensen!

Zoals elk jaar Top!👌🏼

Jetje,
    23-11-2017

Voor ons gezin (met 4 kids in de leeftijd van 14-21 jr) is Kleinwalsertal helemaal geweldig. Meerdere skigebieden waarbij de afwisseling groot is. Het mooie Ifen is behoorlijk in geïnvesteerd waar we erg benieuwd naar Zijn. Het is altijd genieten en we komen zeker komend jaar terug.

Heerlijk

M. Bakker,
    18-11-2017

Heerlijk verblijf gehad. Skibus gaat elk half uur naar Mittelberg. Aardige mensen. Ruime appartementen en netjes ingericht. Wij komen hier al jaren.