• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

appartementen in Mirtos

Reviews over Mirtos

Een aanrader voor natuur- en rustzoekers!

Ton en Hanny Feskens, 19-1-2018

Van 4 december 2017 tot 17 januari 2018 hebben wij, echtpaar van 68 jaar, genoten in deze villa! Een pareltje in een vallei, ver weg van drukte en toch overal zo dichtbij, zonder klim- of klauterwerk. Wij waren de gelukkige bewoners van het bovenste appartement. Met liefde ingericht, aan alles is gedacht, en overal vind je warme en leuke accenten. Super fijne bedden in ruime slaapkamers, van waaruit je ’s morgens zo het terras op stapt, net als vanuit de woonkamer/keuken. De terrassen die je op de bovenste verdieping op de foto ziet, horen dus allemaal bij het appartement!

In al die weken dat we daar waren hebben we bijna iedere dag in het zonnetje ontbeten en genoten van een aangename temperatuur en veel zon. De omgeving is werkelijk een eldorado voor wandelaars. De eigenaars, Noud en Gabriela, staan altijd voor je klaar met woord en daad. Het zijn heel lieve en kordate mensen, die overal hun contacten hebben en waar je echte steun bij vindt als dat nodig is. Binnenkort komen er nog 2 appartementen bij op de begane grond, waarvan er 1 zelfs toegankelijk is voor mensen die niet zo goed ter been zijn. Dus wij kunnen daar nog heel veel jaren gaan genieten!

mooi appartement en een fantastisch team.

Piet Hendriks, 23-12-2017

De service was super goed.

Een prachtige omgeving.

Geweldige vakantie gehad.

Jeroen, 21-12-2017
    Hele mooie locatie en mooie appartementen. Zeker een aanrader voor een goeie vakantie en om heerlijk tot rust te komen.

Liefst elk jaar

bergsprookje, 20-12-2017
    In de verte klinkt een zacht hondengeblaf. De zon dooft langzaam in de zee. Het rood en oranje vervaagt langzaam. De lichten in het dorp beneden worden aangedaan. Mirthos straalt als een ster in het dieper gelegen dal. Vanaf het riante eigen terras ben je getuige van een bergsprookje. En dat elke avond weer. Prachtig, heerlijke rust om bij te tanken. Aanrader voor iedereen.

Fijne plek met wijds uitzicht

Ismir, 28-11-2017
    Fijne appartementen met een groot terras en een wijds uitzicht. Kleinschalig en rustig.
Mirtos scoort een 8,8 uit 10, op basis van 210 reviews