Midi Pyrenees

1.129

appartementen Midi Pyrenees

We hebben een aantal aanbieders voor Midi Pyrenees voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Midi Pyrenees

Rustig verblijf in prachtige omgeving

Dahmen,
    21-9-2017

De huisjes/appartementen zijn prachtig gelegen tegen een berg en hebben schitterend uitzicht. Van alle gemakken voorzien en prima sanitair. De aangekondigde magnetron bleek zelfs een combi te zijn met ovenfunctie. Een aanvankelijk ongemak werd onmiddellijk door de vriendelijke eigenaar opgelost. De omgeving is erg mooi en een bezoek aan de stad Albi mag zeker niet ontbreken. Dan is parkeren op een P&R terrein aan de rand van de stad aan te bevelen met regelmatige busdienst naar het centrum.

We hebben een fijne week gehad.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige, unieke vakantie

Marian,
    5-9-2017

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad met 3 kinderen van 8, 10 en 13 jaar oud. Ideale vakantie voor mensen die van rust houden bij hun accommodatie, maar ook ideaal als basis om naar leuke stadjes te gaan (Rocamadour, Sarlat ect) of naar de grotten. Wij hebben ook een hele mooie kanotocht gemaakt over de Dordogne. We konden onze auto bij het beginpunt neerzetten en de eigenaar Wilbert bracht ons naar het startpunt. Ook een heel leuk klimpark in de buurt.

Maar wat het meeste indruk heeft gemaakt was de persoonlijke, hele goed service van Wilbert en Willemien. Ze zorgen dat je je heel erg welkom voelt. In de ochtend wordt er altijd brood gehaald. De kinderen vonden het ook geweldig. Ze hebben een avond opgepast en pannekoeken gebakt en geknutseld en gezwommen in de avond. Een onvergetelijke ervaring. Wij hadden een heel prettig, ruim appartement met een geweldig uitzicht. Ik heb heimwee maar gelukkig gaan we volgend jaar weer hier naartoe.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

zeer mooie appartementen

Nancy,
    29-8-2017

Mooie appartementen met oa.oven waterkoker koffiezetapparaat vaatwasser en broodrooster mooi ruim.

Leuk zwembad met ligbedden en een speelweide met een fantastich uitzicht.

Eigenaar zeer vriendelijk en spreekt zeer goed engels.

Houdt er rekening mee in de omgeving bijna niets te doen of te zien hiervoor moet je echt een tijdje in de auto zitten. Ca 45 min tot 1 uur.

Wij hadden dit huisje gehuurd via touroperator.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Als een god in Frankrijk

Bas en Maureen,
    28-8-2017

Wat een heerlijke oase van rust. We waren laat in het seizoen en het was echt geweldig. Lekker zwembad, net verblijf, fantastische gastheer- en vrouw.

De omgeving is ook leuk, er is veel te doen. Het is niet alleen netjes ingericht, het is ook top onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldiggenoten

Fam. Meijs,
    18-8-2017

Fantastische vakantie van 2 wk gehad. Verliefd geworden op prachtig chique locatie en mooi verzorgde appartementen. Zeer vriendelijke eigenaren die ook heel lief voor onze 5 kids waren. Vertrokken om 04.00 en bij wegrijden ontdekten we 5 zakjes chips onder de ruitenwissers. Mooi zwembad en relaxte ligweide met fijne stoelen. Voor kinderen genoeg vertier, jeu de boules, tafeltennis, zandbakje, ruimte om te voetballen etc Omgeving is prachtig en genoeg te doen in omgeving. Kajakken, klimbos (vanaf 3 jaar) zwemmen in rivier, kastelen. Komen hier zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017