We hebben een aantal aanbieders voor Messonghi voor je op een rij gezet:

Reviews over Messonghi

Fantastisch! Heerlijk rustig.

Rob,
    31-8-2018

Na het lezen van de eerdere reviews kan ik me daar volledig bij aansluiten. Ik zal niet in herhaling vallen. Het enige minpuntje was de douchekop (kamer nr 4), want die is aan vervanging toe.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Berry,
    27-7-2018

wij Hebben een prachtige vakantie gehad op het appartement nikiforos op Corfu

Het is aan te raden om een auto te huren en zo alle stranden van corfu te verkennen

Prijzen auto verhuur vallen mee 200 euro voor 7 dagen als je via touroperator boekt

Het appartement heeft een lekker zwembad en is een perfecte basis om het eiland te verkennen met de auto

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

JT,
    19-7-2018

Kleinschalige appartementen gebouw (totaal 9 waarvan 7 studio's en 2 appartementen). Wij hadden een studio, met een ruim balkon, meer hadden we ook niet nodig , met mooi weer leef je buiten. Het ligt tegen een berg aan zo ontzettend mooi en rustig. Met een fantastisch uitzicht. Wel een kwartiertje lopen van het dorp en strand. Het heeft een zwembad en kinderbadje in een mooi aangelegde tuin met diverse fruitbomen. Ontzettend lieve eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2018

heerlijk

Linda,
    11-10-2017

Het is gelegen op een mooie plek.Erg schoon en prachtig uitzicht.

Afstand naar het dorpje is 15 min lopen.In de avond wel een zaklantaarn nodig.Lieve eigenaars

Wel kleine badkamer.

Het enige minpunt dat je de bovenburen hoort lopen maar dat is bijna overal in Griekenland.En een grote kier tussen de bedden

Gereisd met partner in september 2017

Fantastische plek!!

Atie Beentjes,
    5-10-2017

Leuk kleinschalig appartementen complex in Messonghi.

Compleet smaakvol ingericht met comfortabel bed. De keuken is prima uitgerust, aan alles is wel gedacht.

Meer dan voldoende stopcontacten, dat zie je niet vaak.

Badkamer is klein maar compleet en schijnt gerenoveerd te gaan worden.

Mooi balkon met fijn zitje waar je ook echt lekker zit, heel mooi uitzicht (2e verdieping met zeezicht) Wat ik daar wel miste was iets van verlichting.

Prachtig zwembad met hele lekkere ligbedden en erg lekkere cocktails!

Vriendelijke ontvangst. Messonghi heeft alles wat je nodig hebt op loopafstand, leuke restaurantjes, diverse strandjes, supermarktjes en een goede bakker, alles de hele week geopend.

Gereisd met partner in september 2017