We hebben een aantal aanbieders voor Menton voor je op een rij gezet:

Reviews over Menton

Prachtige ligging

Ed,
    21-8-2016

Eerste week van augustus appartement LR-4 gehuurd. Super ligging van het domein halverwege een berg op een afgesloten landgoed. Ons appartement (begane grond) lag met het terras aan het zwembad. Van dit zwembad kunnen 3 appartementen gebruik maken. Het appartement is compleet, schoon maar wel wat verouderd en doet wat hokkerig aan (keuken heeft geen raam). De slaapkamers zijn ruim en de bedden goed. Om wat te gaan doen moet je wel altijd met de auto. Ook om 's morgens broodjes te halen. Het zwembad is heel fijn, schoon en groot genoeg. De stenen van het terras lieten echter wel los (oppassen met blote voeten). Verder is het zwembad niet geschikt voor heel kleine kinderen omdat er geen ondiep gedeelte is. Wendy is erg aardig en behulpzaam. Ze reageert snel en correct. Enorm groot nadeel vonden wij de muggen die er waren (tijgermuggen). Daardoor kon je niet echt relaxed buiten zitten. Omgeving: Menton is leuk, Monaco super en dichtbij en natuurlijk Italië op 5 minuten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

aanrader

jaqouille,
    3-12-2015

zeker een aanrader. Perfekte ligging, mooi en zeer volledig ingericht, zwembad op het dak dat niet veel bezoekers kent. Aangename huisbewaarder die je met raad en daad bijstaat.

minpunt: smalle parkeerplaatsen in de ondergrondse parking.

Gereisd met vrienden in november 2015

Heerlijk verblijf

Karin,
    9-9-2015

In augustus 2015 2 weken in verblijf LR3 Villa les Rossignols genoten van een heerlijke vakantie!

Het appartement was ruim, genoeg opbergruimte en wel voorzien ( bbq, genoeg keukengerei, serviesgoed, ed ).

Een heerlijk zwembad om een verfrissende duik te nemen of om lekker in de ligstoel een boek te lezen.

Menton is een heerlijke stad met een zeer ruime keuze uit goede restaurants, gezellige terrasjes.

Strand heeft kiezels, maar er is ook een klein zandstrandje bij de jachthaven.

Locatie is top, met Monaco op 15min, maar ook Nice en San Remo op korte afstand en zeker de moeite waard! Dolceaqua ( Italië ) is ook zeer bijzonder en een bezoekje waard!

Verder over het verblijf op het domein: rust, ruimte en een zeer warme ontvangst. Je voelt je echt te gast!

Het ligt wel wat verder van het centrum, maar als je het geen probleem vind om met de auto op pad te gaan ( of je moet een geoefend wandelaar/ fietser zijn ;) ), is dit een ideale locatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

We will be back

Petra Verkerk,
    3-8-2015

Mooi terrein met diverse appartementen. Wij zaten in mas Denis twee kamer appartement en alles is compleet. Keuken met oven en magnetron en nieuwe badkamer. Slaapbank en ventilator in de woonkamer. Eigen terras met loungers, parasol en bbq. Makkelijke toegang tot het zwembad. Wel veel muggen maar we hebben een fantastische week gehad! We komen zeer zeker terug voor de omgeving en het appartement. Wendy is super aardig en behulpzaam. Vlak bij Monaco en Italie. Alles is dichtbij maar wel een auto nodig. Een verborgen parel aan de cote d'azur! Volgend jaar komen we terug! Prijs kwaliteit verhouding is super. Winkels, pretpark en strand vlakbij maar toch veel privacy op het prachtig gelegen domain. Prachtig uitzicht. Een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Toplocatie in een veelzijdige omgeving

trea_vries,
    24-7-2015

Dit jaar voor de tweede maal La Domaine de la Source bezocht. Dit keer twee weken in LR-4 ipv een week in LR-3. De deuren en ramen van Villa Rossignols zijn geheel vervangen, de badkamer is netjes gerenoveerd. Het is niet extreem luxe maar wel comfortabel en alles wat je nodig hebt is er. Er is een apart washok op het terrein, waar je de was kunt doen en zelfs wasmiddel kunt gebruiken. Wendy vraagt een euro tegemoetkoming in de kosten en dat is natuurlijk een vriendenprijs. Een wasrek is bij het appartement. Als je bereid bent om een wasje te doen, kun je minder kleding meenemen.

Dan de vraag: kies je voor LR-3 of LR-4. Dat hangt er van af. Bij de LR-3 heb je meer privacy, meer schaduw en de auto bij het appartement maar moet je wel omlopen naar het zwembad. Bij de LR-4 heb je een groter terras, het zwembad bij de voordeur, en kun je zo de kinderen goed in de gaten houden. De auto is wat verder van het appartement geparkeerd en privacy is minder dan bij LR-3.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015