appartementen in Meisdorf

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Meisdorf

Reviews over Meisdorf

• 4W21-08-2017

Nooit meer

Het is een stadje waar niets te beleven is. Je kunt beter naar Berlijn of naar Leipzig gaan dat zijn leuke steden. Magdeburg was net een stad uit een ander leven ( andere planeet) er was een vreemde sfeer) Je zag er nagenoeg niemand, uitgestorven geheel met alleen een overdekt winkelcentrum en een gebouw van hundertwasser ) het enige mooie in de stad)..niet aan te bevelen om naartoe te gaan! Harz was wel weer leuk met zijn kabelbaan. Abzeilen was ook leuk met de hoge brug ernaast... Tip.. ga niet in de lange wachtrij van een uur staan maar loop onder de brug over de gewone brug naar de andere kant waar je zo aan de beurt bent. Je staat hier niet in de rij van dik een uur wachten maar kunt gewoon doorlopen. Moet je van te voren weten. Verder.. nee jongens mij zie je hier niet meer en de vrienden die bij mij waren zullen hooguit nog naar Berlijn gaan of Leipzig.

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Fam. Boere.10-02-2016

In een woord fantastisch.

In het plaat Meisdorf zijn weinig restaurants.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 7Leidelmeijer19-07-2015

Mooie rustige omgeving aan de rand van de Harz

Indien je de Harz bezoekt kan je beter in de buurt van Wernigerode gaan zitten. Voor fietsen en wandelen is dit wel een gunstige locatie. Maar ik was hier maar 1 dag en heb hierdoor wellicht niet de juiste visie.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

juli 2015

• 8Ron27-06-2015

Goed voor een meerdaagse trip

Meisdorf is een gehucht maar de omgeving is prachtig

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur