appartementen in Medellin

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Medellin

Reviews over Medellin

• 8RoosW31-10-2018

Leuke stad die je niet moet overslaan

Leuke stad, veel te doen. Doe vooral de gratis wandeling door Comune 13. Heel interessant! Je kunt daar ook met de kabelbaan omhoog. Prachtig uitzicht. Mooie botscnische tuin. De beelden van Botero zijn ook echt de moeite. Het aquarium was niet heel bijzonder.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Alleen gereisd in september 2018

• 8Jacqueline28-10-2013

Veelzijdige mijloenenstad!

Wij hebben hier drie weken doorgebracht in een soort van historisch plantagehuis met ruime kamers, een goed restaurant en een heerlijk zwembad.

Medellin heeft enerzijds alles van een miljoenenstad, modern met van alles te koop in vooral de winkelcentra en anderzijds is het leven buiten de stad nog relatief primitief.

Er zijn veel leuke uitstapjes mogelijk, waarbij voor ons het dorpje Rionegro (de geboorteplaats van onze zoon), het nabijgelegen openlucht museum en de Santa Fee dierentuin de hoogtepunten waren.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

oktober 1999

• 8WIL NUIJEN03-10-2011

Medellin is een betrekkelijk veilge stad.

Medellin is veel veiliger dan veel mensen denken. De stad en de omgeving hebben veel te bieden, zowel qua cultuur als natuur (Andes).

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in september 2011

• 7h.vd.broek13-01-2009

de moeite waard

Medellin, stad van de eeuwige lente. Tot voorheen een no-go area. Echter ten hedendage door inspanningen van de staat en burgemeester beslist een bezoek waard. Vooral rond de kerst uitbundig versierd, levendig, vriendelijk en goedkoop. Bezoek het Boteromuseum en neem een kijkje bij Mango's. Ga met de metro en kabelbaan naar Santo Domingo en zie het echte Colombiaanse leven. Medellin en Colombia zal je verrijken!!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Kobus Kortmann20-02-2008

Het is onze gewoonte om ergens "DownTown" een hotel te zoeken, maar dat moet je ier beslist niet doen. Het centrum is onbegaanbaar druk en vies. Er staat wel een mooi Aquitania museum. Leer de stad een beetje kennen door een rit met de Turibus, maar zoek een hotel in de wijk Poblado. Voor de eerste behoefte dollars meenemen en voor de rest pinnen, gaat iets anders dan wij gewend zijn. Rondom de stad staat de wereld nog steeds stil. Er is voldoende shop gelegenheid en het is er goedkoop. Het is de stad van de eeuwige lente, veel bloemen en planten, maar neem wel een jack en plu mee. In totaal echtde beleving waard, maar iet te lang want tourisme moet er nog worden uitgevonden en engels is voor de meesten een onbekende taal.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur