appartementen in Mazo

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Mazo

Reviews over Mazo

• 8conny31-10-2018

leuk dorpj

Wij gingen naar Villa de Mazo op zaterdag vanwege de boerenmarkt die er dan gehouden wordt in de markthal. Maar omdat het de feestdag ter ere van San Miguel was, de patroonheilige, van La Palma bleek er ook een folklorefestival te zijn buiten de markthal dus hadden we 2 vliegen in 1 klap! Verder vind je in het dorp een mooi plein met het stadhuis, er is een mooi gelegen kerk en een museum wat we door het festival niet bezocht hebben, dat bewaren voor een volgende keer.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 8Irma Srivalli Veltjen10-12-2014

prachtig gelegen vlakbij een prehistorische site.

Als je van cultuur houd, is het een feest om er te zijn tijdens een feestdag!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Peter15-03-2011

Mooie vakantiebestemming

Mazo is een rustig en aardig plaatsje in een schitterende omgeving. Veel natuur en veel cultuur in de buurt. Uitstekende wandelmogelijkheden. Mooie stranden op 15-20 min. rijden.

• 2Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2011

• 10M.J.16-02-2007

We bezochten er de markt, en dronken er een mojito bereid met sap van vers geperst fruit en suikerriet uit de trapiche! hopelijk lukt de foto als bijlage.

• 10Omgeving

Gereisd met familie in juni 2006

• 7moniek14-08-2006

rustig plaatsje met 2x per week op vrijdag en zaterdag een boerenmarktje. erg leuk. verder niet veel te doen in het plaatsje zelf. wel prachtige omgeving.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur