Sorteren

appartementen Mayrhofen im Zillertal

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

camping très soigneux et bien surveillé on peut laisser se

Stephane
    21-8-2018

camping très soigneux et bien surveillé on peut laisser nos enfants se promener en-toute confiance

perfect hotel

w verhoeven
    9-8-2018

goed hotel vriendelijk personeel kamers schoon en netjes maaltijden perfect

Gewoon goed

Menjous
    8-8-2018

Keuken en sanitair was schoon, slaapkamers en woonruimte was basic. Precies wat je voor die prijs verwacht eigenlijk. Het grote balkon was wel een pré. We moesten wel ver lopen naar de skilift.

Super goed

Diana
    19-6-2018

Mooi en heel goedkoop appartement.We hadden een appartement op de 1ste verdieping voor 8 personen.2 balkons en mochten ook gebruik maken van het hele grote balkon.Er zat een nieuwe keuken ik met magnetron vier keramische kookplaten en een vaatwasser.3 slaapkamers waarvan 1 hele grote daar stomden nog 2 1 persoons bedden op maar wij waren met 6 dus niet nodig.Ook hadden we 2 badkamers met douche en toilet.De eigenaar was heel vriendelijk en maakte een praatje en was ook zeer geintereseerd naar onze uitjes.Ook kon je voor 18.00 doorgeven hoeveel broodjes s’morgens wilde dan kon je die bij de balie ophalen.De bedden waren opgemaakt en voor iedereen lag een grote en kleine handdoek.We gaan hier zeker nog eens terug komen.

Absolute aanrader voor appartement Mayrhofen

Maarten uit Gilze
    18-3-2018

Prachtige accommodatie voor wintersport-liefhebbers. Mooie schone kamers, fijne keuken en heerlijke badkamer (met muziek). Skibus stopt elke 10 minuten voor de deur en brengt je binnen 5 minuten naar de Penkenbaan. Après ski op loopafstand. Broodjes-service aanwezig. Zelfs mogelijkheid tot douchen als je nog niet op je kamer kunt.