Sorteren

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

Absolute aanrader voor appartement Mayrhofen

Maarten uit Gilze
    18-3-2018
    Prachtige accommodatie voor wintersport-liefhebbers. Mooie schone kamers, fijne keuken en heerlijke badkamer (met muziek). Skibus stopt elke 10 minuten voor de deur en brengt je binnen 5 minuten naar de Penkenbaan. Après ski op loopafstand. Broodjes-service aanwezig. Zelfs mogelijkheid tot douchen als je nog niet op je kamer kunt.

Appartement Jagdhof is een aanrader!

Anoniem
    22-1-2018

Appartement Jagdhof is een aanrader. Modern complex met goede kamers, een nette sauna en behulpzame eigenaren. Je kunt naar het centrum lopen (15 minuten) of de skibus nemen die recht voor de deur stopt.

De slaapkamers in het appartement zijn ruim, de keuken is prima, maar de zithoek had iets ruimer mogen zijn. De broodjesservice (iedere ochtend verse broodjes voor je deur) was fijn en Jagdhof heeft een goede parkeerplaats.

Super ligging

Daisy
    4-1-2018
    Super ligging in het centrum. Apres ski en uitgaan naast de deur

Fantastisch!

Jessica
    12-12-2017

Geweldig skigebied, we komen al jaren!

Het appartement is van alles voorzien, een echte aanrader voor iedereen!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Joost
    11-12-2017

Erg goed hotel, ontbijt was in het hotel ertegenover (dit is het bijgebouw ervan).

Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Ook is het een schoon en net appartement.

We hadden een defect stopcontact en dit was na het melden dezelfde dag gelijk gerepareerd. Naar het centrum lopen is goed te doen qua afstand, maar een paar honderd meter verderop in de straat rijdt iedere 10 minuten een skibus.

We komen snel terug!

Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,4 uit 10, op basis van 368 reviews