Mayrhofen im Zillertal

We hebben een aantal aanbieders voor Mayrhofen im Zillertal voor je op een rij gezet:

appartementen Mayrhofen im Zillertal

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

Ideaal appartement

Sharon,
    17-3-2019

Met vijf personen hebben wij in een appartement gezeten wat geschikt was voor groepen tot 8 personen. Het was een perfect appartement, alles aanwezig! Echter als je echt met 8 personen bent is het wel aan de krappe kant. Verder is de locatie ideaal. Net aan de rand van het centrum. Dus alles op loopafstand, maar toch lekker rustig. De skibus naar de penkenbaan stopt op 50m afstand en gaat ieder kwartier. Winkels, restaurants en après ski ook allemaal op loopafstand.

Verder was het appartement schoon en netjes bij oplevering. Ook kon je (tegen betaling) gebruik maken van de sauna tussen 5-8 uur. Er was een ruimte aanwezig voor je skis en skischoenen (verwarmd). Kortom alles aanwezig!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Mooi en schoon appartement buiten het centrum

Joep,
    20-2-2019

Vriendelijke eigenaar, we waren 2 uur te vroeg maar we mochten direct in ons appartement. Het appartement is netjes, schoon en ruim. Wanneer je zelf de ski spullen meeneemt is het ver lopen naar de skilift maar op 150 meter is een skibus halte waarmee je met je skipas gratis gebruik van kan maken.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Super appartement: ruim, comfortabel en schoon!

Stefan H.,
    29-1-2019

Landhuis Dornau is echt de een hele goede keuze voor Mayrhofen met een groep vrienden! Wij hadden een appartement met 4 tweepersoonskamers, 2 wc’s, woonkamer, keuken en douche. Het appartement zelf en de kamers zijn zeer ruim ingedeeld, hier waren wij echt verrast over. Ook de centrale gang tussen de kamers is breed wat erg fijn is met een grotere groep. Het is comfortabel ingericht en oogt nog behoorlijk nieuw. 1 douche voor 8 personen lijkt vrij weinig maar het fijne (en unieke) aan dit appartement is dat elke kamer z’n eigen wastafel heeft. Zo kan iedereen even kort douchen en de rest op de eigen kamer doen zodat je zelfs met maar 1 douche vroeg op de piste kan staan! Bij aankomst was alles super schoon en netjes, dat is fijn binnenkomen. De ligging is goed, het is een kleine 10 minuten lopen naar de Penkenbahn gondel. Voor ons was dat geen probleem. Qua prijs-kwaliteit krijg je hier echt waar voor je geld!

Gereisd met vrienden in januari 2019

volgend jaar weer prachtig,

anneke uit Tilburg,
    23-8-2018

prachtig appartement aardige mensen appartement 7 uitstekend groot en ruim mooie badkamer tv met 6 Nederlandse zenders goede parkeerplaats bij het appartement, uitstekend verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2018

perfect hotel

w verhoeven,
    9-8-2018

goed hotel vriendelijk personeel kamers schoon en netjes maaltijden perfect

Gereisd met partner in juli 2018