We hebben een aantal aanbieders voor Mauterndorf voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mauterndorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Mauterndorf

Heerlijk genieten in een héle mooie omgeving...

Marco Meeuwese,
    11-4-2019

Propere, gezellig ingerichte appartementen. We moesten weinig van thuis meebrengen want bijna alles was er. Gastvrouw en gastheer, Katy en Kris deden echt moeite om ons verblijf zo fijn mogelijk te maken. Supermarkt op 2 minuten afstand is wel handig. Leuke wandeling langs een rivier naar de skipiste Grosseck Speierech waar je tevens ook heel lekker kan eten in brasserie Schi Alm. En 's avonds komt de taxi je gratis halen en terugbrengen als je er reserveert . Wij hebben al terug geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Zeker voor herhaling vatbaar !

Annick Mertens,
    1-4-2019

Appartement was piekfijn in orde ! Eigenaars staan altijd paraat voor de nodige hulp of uitleg .

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Geweldig

Paul van Reen,
    1-12-2018

Katy en Kris zijn 2 lieve, spontane mensen. Wij hebben erg genoten van ons (te korte) verblijf in Haus Katris op doorreis vanuit Italië. Er is voldoende te doen in de omgeving, ook in de zomer. De sfeer is erg gemoedelijk , de appartementen zijn schoon en er staat geregeld een verassing klaar (schnaps/cake). Een volgende keer gaan we wat langer.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tanja,
    1-4-2018

Super verblijf met mooi appartement en iedere dag verse cakejes, dat vindt je nergens!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Topverblijf skivakantie echte aanrader

Kristien Peeters,
    28-1-2018

Locatie zeer gunstig, bus op wandelafstand die je naar skigebied brengt, supermarkt ook vlakbij. Dorpje is charmant met genoeg gezellige, typische eetadresjes. Prachtig uitzicht en naast skiën ook heerlijk om te wandelen. Kris en Katy geven je info en staan steeds paraat om te helpen waar nodig. Gratis WiFi met perfect bereik. Hygiëne is super, appartement waar je geen afwas dient te doen, handdoeken aanwezig, keuken is goed uitgerust. Een verblijf zonder zorgen !

Gereisd met partner in januari 2018
    Katy & Kris, Eigenaar, 31-1-2018

Van harte bedankt voor deze mooie review, we doen ons best en dat blijven we uiteraard nog lang doen :-)