Reviews over Mauterndorf

Geweldig

Paul van Reen,
    1-12-2018

Katy en Kris zijn 2 lieve, spontane mensen. Wij hebben erg genoten van ons (te korte) verblijf in Haus Katris op doorreis vanuit Italië. Er is voldoende te doen in de omgeving, ook in de zomer. De sfeer is erg gemoedelijk , de appartementen zijn schoon en er staat geregeld een verassing klaar (schnaps/cake). Een volgende keer gaan we wat langer.

Tanja,
    1-4-2018

Super verblijf met mooi appartement en iedere dag verse cakejes, dat vindt je nergens!

Topverblijf skivakantie echte aanrader

Kristien Peeters,
    28-1-2018

Locatie zeer gunstig, bus op wandelafstand die je naar skigebied brengt, supermarkt ook vlakbij. Dorpje is charmant met genoeg gezellige, typische eetadresjes. Prachtig uitzicht en naast skiën ook heerlijk om te wandelen.

Kris en Katy geven je info en staan steeds paraat om te helpen waar nodig. Gratis WiFi met perfect bereik.

Hygiëne is super, appartement waar je geen afwas dient te doen, handdoeken aanwezig, keuken is goed uitgerust.

Een verblijf zonder zorgen !

Katy & Kris, Eigenaar, 31-1-2018
    Van harte bedankt voor deze mooie review, we doen ons best en dat blijven we uiteraard nog lang doen :-)

Prima appartement in mooie omgeving

Alphons Damoiseaux,
    15-9-2017

Enthousiast ondersteunend stel Kris en Katy. Ze zorgen dat appartement in orde is maar ook de huurders worden hartelijk geholpen. Goeie tips.

Huis ligt aan de rand van het dorp. Appartement is prima. Lekker ruim balkon. Alles op loopafstand. zelfs de ski-lift.

Boven op de berg een prachtig uitzicht en voldoende mogelijkheden om in de zomer te wandelen en dergelijke.

Het ontbrak ons aan niets.

Heerlijk vertoeven. n actieve vacantie in een warm bed.

Fantastisch , we komen volgend jaar zeker terug !!

Annick,
    3-9-2017

De eigenaars staan altijd klaar om je verder te helpen of om uitleg te geven . Onze honden zijn ook welkom .