Sorteren

Reviews over Mauterndorf

Tanja
    1-4-2018

Super verblijf met mooi appartement en iedere dag verse cakejes, dat vindt je nergens!

Topverblijf skivakantie echte aanrader

Kristien Peeters
    28-1-2018

Locatie zeer gunstig, bus op wandelafstand die je naar skigebied brengt, supermarkt ook vlakbij. Dorpje is charmant met genoeg gezellige, typische eetadresjes. Prachtig uitzicht en naast skiën ook heerlijk om te wandelen.

Kris en Katy geven je info en staan steeds paraat om te helpen waar nodig. Gratis WiFi met perfect bereik.

Hygiëne is super, appartement waar je geen afwas dient te doen, handdoeken aanwezig, keuken is goed uitgerust.

Een verblijf zonder zorgen !

Katy & Kris, Eigenaar, 31-1-2018
    Van harte bedankt voor deze mooie review, we doen ons best en dat blijven we uiteraard nog lang doen :-)