Massa Marittima

We hebben een aantal aanbieders voor Massa Marittima voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Massa Marittima voor je op een rij gezet:

Reviews over Massa Marittima

Heerlijk, maar door de muziek Nooit meer!

Boer,
    26-7-2018

Wél goed: huisje, zwembad uitgebreid, vriendelijk personeel over het algemeen, die je graag bij iedere activiteit (en dat zijn er best een heel aantal), vragen mee te doen.

Niet goed: MUZIEK DE HELE DAG TOT 23:00u in de avond!! In het zwembad nagenoeg de hele tijd muziek aan, en in de avond harde disco muziek tot 23:00u. Onvoorstelbaar op een plek met gezinnen met (kleine) kinderen. Vinden wij althans. Als dat er niet zou zijn, top locatie voor een vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Elke dag genieten

Freek en Kitty,
    11-7-2018

Wat een heerlijke omgeving! Wij hadden een vrijstaand huisje dicht bij het zwembad, met een prachtig uitzicht op de Toscaanse heuvels. Ver weg van de bewoonde wereld is de rust een verademing. Het huisje was schoon, goed ingericht en de service was vlekkeloos. Ook het eten was heerlijk. Wij hebben nog nooit eerder op een vakantieadres meteen voor het volgend jaar geboekt. Maar nu wel en we verheugen ons er nu al op!

Gereisd met partner in juni 2018
    Elisabetta and the Staff, Massa Marittima , 4-8-2018

Your satisfaction It is a real pleasure, Your words are important to make me continue in this hard work and the joy you give me is truly priceless.

I am still here waiting for you and your wonderful family to offer you a special holiday again at the Convent of Monte Pozzali

De mooiste ligging in Toscane

Rafia Ramdjan-van der Zwan,
    3-8-2017

Deze agriturismo ligt fantastisch mooi op een heuvel met aan alle kanten prachtig uitzicht.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en het eten is een heerlijk feest.

Er is een prachtig zwembad, je kunt in het meer l'Accesa zwemmen of 15 kilometer verder naar het strand. Keuze genoeg dus.

Qua cultuur is er genoeg te zien en te doen in de omgeving bij Massa Marittima.

Een top locatie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Tonnie,
    31-7-2017

Gewoonweg alles buitengewoon! Sinds jaren komen we hier voor lange zomervakantie. Uiterst vriendelijk onthaal van Elisabetta en Luca. Heerlijke avondmaaltijden aan het zwembad. Een haven van rust! Uitzonderlijk verzorgde tuin en huisjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
    Elisabetta, Massa Marittima , 20-9-2017

Dear friends, thanks for your words, it 's a pleasure for us have you here: you can come at your second house when you want

Elisabetta and the Convento Staff

Prima verblijf, maar....

Siena,
    23-7-2017

Mooie accommodatie, maar wel afhankelijk van welk appartement je krijgt. Mooie ligging, genoeg te doen en zien in de omgeving. 2 mooie zwembaden die helaas ook door de Benidorm-mensen zijn ontdekt, want de handoekjes worden bijtijds alvast klaargelegd, erg jammer! Gelukkig overheerst het positieve vakantiegevoel. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017