Appartementen Maspalomas

Maspalomas op Gran Canaria biedt voor ieder wat wils. Ben je op zoek naar een zon, zee en strandvakantie? Dan zit je hier goed dankzij het brede zandstrand Playa de Amadores. Maar ook wanneer je er graag op uit wilt trekken in de omgeving is Maspalomas een leuke bestemming. Bezoek bijvoorbeeld de vuurtoren die ook wel bekend staat als herkenningspunt. Natuurliefhebbers kunnen hun hart ophalen in het prachtige duinlandschap. Maak hier bijvoorbeeld een ritje op een kameel of verken de omgeving te voet. Mooie wandelingen vind je hier genoeg. Ga je op vakantie met kinderen en wil je graag wat uitstapjes maken tijdens je vakantie? Kies voor een uitstapje naar het waterpretpark Aqualand. Waterpret gegarandeerd!

Nog op zoek naar een bijpassend verblijf dat aansluit op jouw vakantiewensen? Wij zetten een aantal populaire appartementen in Maspalomas voor je op een rij, zodat je vrij bent om te gaan en staan waar je wilt tijdens je vakantie.

Populaire appartementen in Maspalomas

Appartement FBC Fortuny Resort is een appartement in Maspalomas met een rustige ligging. Hierdoor heb je wel een auto nodig als je ergens naartoe wilt of je kunt gebruik maken van de taxi’s. Ellen en Arie vertellen: ‘Groot pluspunt blijft de netheid en de vriendelijkheid van het personeel.’ Deze accommodatie is geschikt voor vakantiegangers die houden van rust en kleinschaligheid. Als je dichtbij het centrum wilt verblijven is dit niet de juiste bestemming. Het appartementencomplex is pas een paar jaar open, waardoor het een erg moderne uitstraling heeft.

Bij Appartement Vista Flor Bungalows boek je een appartement in de vorm van een bungalow. Dit appartement in Maspalomas heeft volgens jullie een goede prijs- kwaliteitverhouding. Marlies zegt: ‘Het personeel is ontzettend vriendelijk en lacht altijd. Kortom een erg fijn verblijf.’ In de supermarkt doe je je eigen boodschappen of je kunt aanschuiven bij het buffet. Naar het strand gaat er een shuttlebusje zodat je ook hier van de zon kunt genieten.

Het kleinschalige Appartement Tisalaya Park ligt wat buiten het centrum van Maspalomas. Eerdere gasten raden daarom aan om een fiets of auto te huren. Je hebt een eigen parkeerplaats bij het appartement, waardoor je je auto hier gemakkelijk kwijt kunt. Maaike heeft genoten van haar verblijf: ‘Een rustige accommodatie met een leuk barretje waar de hele dag een achtergrond muziekje draait.’ Bij dit appartement in Maspalomas vind je ook een zwembad. Hou er wel rekening mee dat dit een zoutwaterzwembad is. Een hapje eten doe je in het restaurant. De afstand naar het strand is goed te overbruggen met eigen vervoer of taxi.

Breng jij je volgende vakantie door in een van de appartementen in Maspalomas? Voor het complete aanbod klik je hier.

Bekijk alle accommodaties

appartementen Maspalomas

We hebben een aantal aanbieders voor Maspalomas voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon