• Type accommodatie

appartementen in Maspalomas

Reviews over Maspalomas

Wederom fantastisch!

Ellen&Arie, 11-2-2018

Zijn hier al 2 x eerder geweest. In okt 2016 en okt 2017. In2017 hadden we een huisje aan het zwembad. De andere 2 keer niet. De "drukke" verkeersweg hebben we dus 2x meegemaakt, maar totaal geen hinder van ondervonden. Hoewel een huisje aan het zwembad ook mooi is, kan ik me toch voorstellen dat er mensen zijn die de voorkeur hebben voor een rustiger gelegen huisje. Groot pluspunt blijft de netheid en de vriendelijkheid van het personeel. Als je iets te klagen hebt over een week in dit hotel ben je gewoon erg verwend.

Wij vinden het hier heerlijk. Koken vaak zelf en moeten dan wel wat improviseren. We hebben nu een blender, een tupperware hooikist, 2 scherpe snijmesjes en een sinaasappelpers van thuis meegenomen.

Zo kunnen wij, met een beetje creativiteit toch culinair genieten.

Hoop hier nog vaak terug te komen!

teleurstellend

K. Oosterhout, 10-12-2017
    Het is zeker een mooi resort, maar het is erg afhankelijk welke bungalow je krijgt. Ik had gevraagd om een rustige ligging met zicht op het zwembad. Ik kreeg een bungalow aan de weg(geluidsoverlast van verkeer) en bij de poolbar(de hele dag muziek, die heel vaak erg storend was). De kookfaciliteiten zijn minimaal (2 pitten en weinig pannen ed). Verzorging uitstekend.

Heerlijk!

Knijnenburg, 29-11-2017

Uitgebreid buffet. Echt goede keuken. Heel erg schoon en mooie gerenoveerde kamers.

Maspalomas is erg leuk.

Heerlijk, volgend jaar weer!😀

Janine, 21-10-2017
    Heerlijke vakantie tuintje aan het zwembad, supermarkt dichtbij. Met taxi regelmatig naar het centrum voor 4/5 euro. Zaten in een nog niet gerenoveerd appartement, oud maar schoon en je leeft toch buiten. Kinderen elke dag naar de kidsclub, fijne zwembaden. Opgeknapte deel ziet er erg mooi en modern uit. Wij zaten alleen logees, buurtjes hadden all inn, maar waren daar niet erg enthousiast over. Ja, wat mij betreft volgend jaar weer!��

Prima naar het zin gehad

Dekker, 4-9-2017

Je moet er zelf wat van maken,dat telt voor elke vakantie.

Prima ontvangst,aardig personeel zeer vriendelijk.

Bedden zijn iets te hard.

De nachtwacht was een prima vent,bedankt Stephan.

Maspalomas scoort een 8,1 uit 10, op basis van 1011 reviews