We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris voor je op een rij gezet:

Reviews over Marmaris

Prima

Harry,
    1-12-2018

Prima accommodative, zijn er in mei 2 week geweest en in September 3 week.

Prima keuken Daar en zeer goed betaalbaar.

Prima personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische

Güzel,
    1-12-2018

Super accomodatie hele lieve vriendelijke mensen in een familie sfeer word je vakantie helemaal top schone kamers schoon accomodatie lekker eten en goedkoop kortom alles waar je van droom heb je daar

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke vakantie in Marmaris

Jan,
    1-12-2018

Hibiscus is een prima appartement, zo niet het beste wat we tot nu toe hebben gehad. Het is een 2 kamer kamer appartement met een eenvoudige maar nette keuken. Douche en toilet ook eenvoudig maar goed. Warm water is er tot het op is. De boilers staan op dak en aan het einde van de dag wil iedereen douchen dus op tijd eronder. Bedden zijn prima te doen. Ook bij het zwembad is het goed verblijven. Personeel is behulpzaam en attent. Wij hebben niet gegeten bij Hibiscus maar dat maakte niet uit. Er zijn wat ons betreft 2 nadelen namelijk dat er naast Nederlanders ook heel veel Engelsen zitten via touroperator. Dit levert regelmatig overlast op van drinkende en schreeuwende Engelsen. Heel jammer. Daarnaast is het wel een uur lopen naar het oude centrum van Marmaris. Ook naar het strand is het nog altijd 20 min. lopen. Het appartement ligt namelijk in Armutalan. Met de lokale busjes kun je ook naar oud Marmaris (lijn 3 blauwe busjes)

Gereisd met partner in september 2018

Gaan zeker nog x !

Anne Lammerink,
    16-11-2018

Super ! Lieve en behulpzame mensen die er werken, voor weinig geld eten en drinken. Appartement was schoon. Op loopafstand van de barstreet, en Marmaris haven.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Murat Karasahin,
    31-10-2018

In October geen airco nodig. Kamers zijn schoon en worden elke dag schoon gemaakt.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl