We hebben een aantal aanbieders voor Maria Alm voor je op een rij gezet:

appartementen Maria Alm

We hebben een aantal aanbieders voor Maria Alm voor je op een rij gezet:

Reviews over Maria Alm

Relaxed, zonnig en uitgebreid skigebied.

Helga,
    21-12-2017

Super leuk en groot skigebied met veel Sneeuwkanonnen. Snelle liften zonder lange rijen. Afwisselende afdalingen. Leuke authentieke hutten met lekker eten. Erg leuke, zeer kindvriendelijke skischool met ook Nederlandse skileraren. Leuk dorpje. Hotels, pensions en appartementen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Nette kamers, tegenover Aberg gondellift

Rocks,
    14-3-2016

Zeer vriendelijk ontvangst. Nette kamers en appartementen. Goed ontbijt. Ontbijt ook mogelijk bij verblijf in appartement. Parkeren voor de deur. Verdeeld in twee gebouwen direct naast elkaar. Ligging tegenover de gondel van de Aberg. Lopend te doen. Wel een klim wanneer je weer teruggaat. Voldoende parkeerruimte bij de gondel. Kinderpistes zijn op de Aberg, dus vanaf dag 1 skipas nodig. Veel Nederlandse skileraren, mooi skigebied en brede pistes. Maria Alm centrum op enige afstand.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed appartement, gunstig gelegen

estherlank,
    2-9-2015

De chalet Glashütt'n heeft één appartement in de verhuur. Het appartement is niet heel erg ruim, maar alles is aanwezig. Eén aparte slaapkamer met 2-persoonsbed en een sofa. In de woonkamer staat een tot bed uitklapbare bank, die verrassend goed ligt. Er is een klein keukentje en een eettafel. Het appartement ligt erg gunstig. Supermarkt is aan de overkant van de straat, zo ook de bushaltes. Het dorpscentrum is een 2 minuten lopen en daar zijn enkele restaurants en veel hotels. Het dorp is erg toeristisch, maar wel gezellig. De gasten krijgen een Hochkonigkarte, waarmee men gratis gebruik kan maken van de (wandel)bussen, de kabelbanen in het gebied en het zwembad. Ideaal! Een auto heb je niet nodig tijdens je vakantie.

Gereisd met vrienden in juli 2015

appartement voor rustzoekers

r van elswijk,
    2-8-2011

ruim appartement, centraal gelegen voor outdoor sport en wandelingen. prachtig uitzicht. minpuntjes zijn dat de slaapkamers erg vochtig zijn en de inrichting een beetje gedateerd is.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie rustige ligging tegenover Aberg

Boerkamp,
    7-3-2009

Men verhuurt woningen en kamers. Rustige boerderij met zeer vriendelijke mensen. Broodservice. Ligging op enige hoogte, op 10 min. lopen van gondel/skischool. Skien vanaf boerderij naar beneden mogelijk. Veel speelruimte voor kinderen. Koeien en kippen aanwezig (je hoort er niets van).

Gereisd met jonge kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)