We hebben een aantal aanbieders voor Marbella voor je op een rij gezet:

appartementen Marbella

We hebben een aantal aanbieders voor Marbella voor je op een rij gezet:

Reviews over Marbella

Matig hotel, als je rust wilt:mijden.

Hendrik,
    14-3-2019

Het hotel ligt pal aan de A7, sommige kamers bevinden zich op ca.15 m van de zeer drukke weg. Ik had zo'n kamer en sliep de eerste nacht nauwelijks. Komt ook omdat de kamers slecht geïsoleerd zijn, hotel is op leeftijd. Heb gevraagd om andere kamer, kreeg die maar zat toen op etage met Zwitserse voetbalploeg, veel lawaai ook 's nachts wanneer men thuiskwam na uitgaan. Deuren van kamer zijn flinterdun, alle lawaai komt direct binnen. Eten is voldoende, vaak niet warm genoeg, want buffet. Hotel ligt niet aan zee zoals ik lees in een titel, strand is 700 meter ver. Hotel heeft eigen parkeergarage maar niet gratis, 11 euro per dag. Ik kreeg die info niet vooraf van mijn reisbureau. Parkeren dichtbij hotel kan wel maar daar kom je pas achter na een paar dagen maar dan heb je al betaald voor hotelparking.

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Wij gaan hier zeker naar terug.

Brenda,
    5-1-2019

Fijne accommodatie. Aan het strand en in het centrum. Goede service.

Wij zaten op de eerste etage en daar vonden wij het gehorig. De receptie had de radio aanstaan welke wij op onze kamer konden horen. Afstand was rond de 15 meter.

Verder heel positief. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke vakantie gehad!

Ramona Janssen,
    21-12-2018

Fijne accomodatie, direct aan de boulevard.

Parkeergelegenheid in de nabij gelegen parkeergarage, hiervoor kregen we korting van het hotel.

Prima ontbijt, genoeg keuze.

Ruime kamers met veel voorzieningen.

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader

Henk,
    1-12-2018

Wij waren in dit Aparthotel in Marbella van 15 t/m 30 november 2018. (dus gisteren teruggekomen) Het hotel bood ons een zeer ruim appartement op 25 meter van de boulevard en 40 meter van het strand. Puerto Azul staat op de mooiste plek aan de boulevard met de meeste winkels en eetgelegenheden. De winkelstraat ligt op ca 600 meter van het hotel. Het hotel was heel schoon, prima bed. Wifi ontvangst was perfect op de kamer. Onze kamer zag er netjes uit en de kamer naast ons werd al weer opnieuw geschilderd. Er waren 2 kleine zwembaden en fietsenverhuur (ook elektrisch)

Gereisd met partner in november 2018

Het waren fantastische 12 dagen

Annemiek Kimenai,
    1-12-2018

Mooi Apartement Port Azul prima verblijf met heel mooie ligging. Vriendelijke mensen werken daar

Gereisd met vrienden in oktober 2018