Sorteren

Reviews over Marbella

Super

Assie
    18-10-2018

Mooi hotel..goede orijs kwaliteit. Dichtbij boulevard en strand.

Personeel vriendelijk.

1 ding vonden we jammer en dat was dat het ontbijtbuffet onder in de kelder was en je er niet buiten in het zonnetje kon zitten..het buffet was wel top

luxe complex van alle gemakken voorzien.

Hans
    20-8-2018

Park is rustig gelegen en goed onderhouden. accommodatie is ruim en van alle gemakken voorzien.

grote supermarkt en grillrestaurant op loop afstand.

alles rolstoel / kinderwagen toegankelijk

mooie zwembaden, fitnessruimte en tennisbaan aanwezig.

aankomst en vertrek op ieder moment van de dag mogelijk.

Geweldig vakantie voor herhaling vatbaar .

Petra Kallen van den Berg
    13-8-2018

Een auto is wel nodig.

Verder is er alles wat je maar kan wensen.

Park boven verwachting .

Vriendelijk en met alle zorgen omringt.

Door Bas en Johanna gastheer en gastvrouw.

Supermarkt op loop afstand.

En een super Argentijns restaurant op loop afstand.

Voor meer restaurant,s heb je een auto nodig

Prachtvakantie op een toplokatie!!!

familie Vermeersch
    11-8-2018

Het appartement is heel ruim, heel netjes, zeer rustig gelegen, alles is er aanwezig en je kan er genieten van een prachtig uitzicht. In het ressort kan je genieten van de verschillende accomodaties zoals zwembaden, jacuzzi's, sauna, fitness.De ligstoelen zijn ook heel comfortabel (voor mij niet altijd evident met mijn pijnlijke rug) Het ressort is ook goed gelegen om verschillende steden en bezienswaardigheden te bezoeken zoals Marbella zelf, zowel aan de kust als het pittoreske oude stadsgedeelte en Puerto Banus met de gezellige marktkiosken, de prachtige boten en luxe-auto's en een hardrockcafé, het strand Playa de los Monteros met het heerlijke strandrestaurant El Mangaleta (echte aanrader). De tocht met de Jetboat vonden wij een leuke ervaring. La Canasta was onze favoriete bakkerij in Marbella met heel veel verschillende lekkere broden. Ronda, Fuengirola,...zijn ook de moeite! Het was er heel warm maar met het aangename zeebriesje was het wel te doen. We kregen heel veel informatie vooraf waarvoor dank!

Top accomodatie!

Lisa
    9-8-2018

Top accommodatie.

Heerlijk genoten en veel van de omgeving gezien. Een aanrader en we komen zeker nog eens terug.

Alles schoon en netjes. Goed onderhouden en heerlijke zwembaden.