Sorteren

Reviews over Marbella

Prima camping!

Thijs
    19-8-2018

Prima camping! Ligging op 3 km van het strand, prima te fietsen via fietspaden, tip: bij de Lidl de woonwijk in gaan, dan hoef je niet over de berg bij de autoweg. Scheelt een fikse klim. Lidl naast de deur. Grote Carrefour op 6 km. Zwembad is top, met erg leuk kinderbad en glijbanen. Misschien voor de allerkleinsten wat diep, waardoor ze niet door het water kunnen kruipen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel van camping als van touroperator. Tent was prima verzorgd en netjes. Lekker gezellig straatje met veel ruimte en schaduw. Sanitair was schoon en prima in orde. Werd continue onderhoud aan gepleegd als er probleempjes waren. Doorgaande weg langs de camping heeft wat geluid, maar voor ons zeker niet storend. Enige minpuntje is weinig speelgelegenheid. In de voorwaarden staat dat de kinderen niet in het sanitairgebouw mogen spelen, en niet met de steentjes in de border, maar een alternatief als speeltuin wordt niet geboden.

Geweldig vakantie voor herhaling vatbaar .

Petra Kallen van den Berg
    13-8-2018

Een auto is wel nodig.

Verder is er alles wat je maar kan wensen.

Park boven verwachting .

Vriendelijk en met alle zorgen omringt.

Door Bas en Johanna gastheer en gastvrouw.

Supermarkt op loop afstand.

En een super Argentijns restaurant op loop afstand.

Voor meer restaurant,s heb je een auto nodig

Prachtvakantie op een toplokatie!!!

familie Vermeersch
    11-8-2018

Het appartement is heel ruim, heel netjes, zeer rustig gelegen, alles is er aanwezig en je kan er genieten van een prachtig uitzicht. In het ressort kan je genieten van de verschillende accomodaties zoals zwembaden, jacuzzi's, sauna, fitness.De ligstoelen zijn ook heel comfortabel (voor mij niet altijd evident met mijn pijnlijke rug) Het ressort is ook goed gelegen om verschillende steden en bezienswaardigheden te bezoeken zoals Marbella zelf, zowel aan de kust als het pittoreske oude stadsgedeelte en Puerto Banus met de gezellige marktkiosken, de prachtige boten en luxe-auto's en een hardrockcafé, het strand Playa de los Monteros met het heerlijke strandrestaurant El Mangaleta (echte aanrader). De tocht met de Jetboat vonden wij een leuke ervaring. La Canasta was onze favoriete bakkerij in Marbella met heel veel verschillende lekkere broden. Ronda, Fuengirola,...zijn ook de moeite! Het was er heel warm maar met het aangename zeebriesje was het wel te doen. We kregen heel veel informatie vooraf waarvoor dank!

100% geconcentreerd genot !

Chris VC
    3-8-2018

Het is voor ons de 4 of 5 keer dat we dit appartement boeken. En hoewel je zou denken dat de magie er nu toch wel af zou moeten zijn, was het ook dit jaar weer een heel aangename, ontspannen, rustige vakantie. Het voelt intussen een beetje als thuiskomen, maar de eigenaars verrassen je telkens weer met kleine aanpassingen en vernieuwingen in het interieur, zodat het appartement fris en nieuw aanvoelt als je er binnenstapt. Het uitzicht blijft onevenaarbaar en de rust laat alle zorgen onmiddellijk van je afglijden. We kennen de streek inmiddels vrij goed en we hebben enkele vaste gewoontes (heerlijk tafelen, auto's spotten, autoritten, shoppen) waar we reeds maanden naar uitkijken, maar enkele nieuwe uitstappen maakten ons toch duidelijk dat we belange nog niet alles hebben gezien. Het stelt ons gerust, want zo weten we dat we zeker nog terug moeten naar dit prachtige appartement !

Heerlijke omgeving en complex voelt als thuiskomen

Galiart
    4-7-2018

Superschoon complex en zeer aardig behulpzaam personeel. Afstand naar strand ideaal. Mooie schone kamers. Uitzicht mooi. Handdoekservice ideaal en goedkoop. Ontbijt voldoende aanwezig. Overal dichtbij...strand ...stad. eetgelegenheden.. supermarkten. Genoeg te doen in omgeving. Verhuur strandbedjes goedkoop. Leuke boulevard.