appartementen in Malia

appartementen Malia

We hebben een aantal aanbieders voor Malia voor je op een rij gezet:

Saffier Vakantie

Dagen regen1097321001569

Reviews over Malia

• 10Chantal11-10-2019

Super locatie

Ik vind Malia de aller leukste plaats van Kreta om te verblijven. (: Er is hier veel te vinden zoals: restaurants, clubs, strand, zwembaden, winkels, supermarkt, terrasjes, auto/motor verhuurders. Er is echt voor iedereen wat te beleven. Maar kijk uit, in het hoogseizoen is het hier een grote party. Dus als je hier voor je rust heen wil.. ga in het voor of na-seizoen. Anders zal je veel last hebben van de partygangers. Verder is het echt een perfecte locatie ook om vanaf hier andere plaatsen te bezoeken met de auto of de bus.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7yolande15-09-2019

Voor ons niet nog een keer.

Volgens mij zou je hier in het hoogseizoen niet moeten willen zijn. Hutje aan mutje hotels, resorts, appartementen, winkeltjes en restaurantjes/tavernes. Als dit je ding is....dan is dit juist wel waar je wil zijn. Hier is alles gericht op de toerist.

• 2Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 7Mootje13-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Malia is een lange straat met clubs, winkeltjes en restaurants. Niet heel erg gezellig en heel druk met verkeer. Mezes, Pyrgos en Drossia zijn goede restaurants. Bij Mezes hebben ze een heel gezellige achtertuin waar je in een mooie ambiance iets kan drinken en de voor de kids is er speelgelegenheid. Malia Old-town daar in tegen heel gezellig en authentiek, daarom geeft ik toch een voldoende. Malia heeft een heel mooi zandstrand, we hebben gelegen bij Beachclub Theo Star, voor €5,- 2 bedjes met parasol en dan mag je gratis gebruik maken van het zwembad wat er bij zit.

• 6Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

augustus 2019

• 8bianca05-09-2019

leuke vakantie gehad

ons was verteld dat er in malia vooral engelse waren maar de Nederlanders hadden de overhand. verder is er een lange straat wat de strip word genoemd daar vind je winkels restaurants en discotheken. in het oude malia vind je leuke terrasjes waar je heerlijk kunt eten. en uiteraard om de 50 meter een verhuur bedrijf waar je een quad of auto kan huren om het eiland te verkennen en dat is zeker een aanrader. verder ligt stallis naast malia en dat is zeker een bezoekje waard erg gezellig en een stuk goedkoper. als ik nog eens na Kreta gaat word het zeker stallis. het enigste min punt wat ik heb zijn de quads die door de straten scheuren.

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Renate m.k24-08-2019

Goed !

Erg leuk maar als wij een tip mogen geven huur een auto en ga er op uit, wij hebben voor 2 dagen een auto gehuurd en zijn de bergen in gegaan echt een aanrader ,Malia is in en om en nabij de resorts heel netjes maar als je 200 meter verder loopt is het een puinzooi .... ben blij dat we Malia hebben gezien maar ik ga er niet weer naar toe.

• 6Uitgaanslevenn
    • 4Stranden
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Relinde van Drunen04-08-2019

Mooie maar wel toeristische badplaats

Malia is een leuke badplaats. Het drukke centrum is 's avonds het terrein voor de uitgaande jeugd. Je kunt er overal ook prima eten en er zijn diverse leuke winkeltjes. Kijk wel uit dat je niet door de jeugd op hun quads wordt omgereden. Die kun je daar op iedere hoek van de straat huren en dat doen ze dan ook volop. Het oude gedeelte aan de andere kant van de doorgaande weg is nog echt Grieks. Hele leuke straatjes en knus uitziende restaurantjes waar je heerlijke Griekse gerechten kunt eten. Mensen zijn er heel gastvrij en vriendelijk. Zeer de moeite waard om naar toe te lopen. San Giorgio is een aanrader. Kun je boven eten en zo over de hele straat kijken.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 6Rob & Rob11-07-2019

Gaan we niet meer doen.

Malia is niet groot. Twee grote straten die elkaar kruisen. Een barstraat, een restaurantstraat, kleine en grote supermarkten. Plus een oud dorpscentrum. In de restaurantstraat wat goede restaurants, Drossia, Mezza, of in de barstraat The Red Lion, een eetpub met veel keuze. In de barstraat veel disco's, bars en toeristenwinkels. Geen prettige sfeer. Overal vooral heel veel stinkende en lawaaierige quads met gillende jongeren. Rethymnon is echt prettiger.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 3Judith08-07-2019

Smakeloos en afschuwelijk

Voor jeugd die van uitgaan houdt is dit vast leuk. Onze zoon heeft zich vermaakt. Maar verder is dit Afschuwelijk. Druk en smakeloos en aan alle kanten dicht getimmerd. Er is niet eens meer een vrij plekje strand waar je kunt liggen. Ligbedden moet je huren. Kop aan kont lig je dan. Daar moet je van houden. Je wordt gek van de quads ook die door de straten rijden.

• 10Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Stranden

juni 2019

• 9mona04-07-2019

Gezellige badplaats super mooi strand

heerlijk fijn zandstrand langzaam aflopende zee geschikt voor kinderen Malia centrum diverse dicotheken terrassen en goede eetgelegenheden Oud malia super tussen de lokale bevolking goede restaurantjes Malia is ook zeer centraal gelegen en je kan er alle kanten op bijv Chersonisos naast gelegen plaatsje Stalis Agios Nicolaos en Spinalonga Sissi een vissers dorp aanrader huyr een auto en verken het eiland

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Chris04-07-2019

Prima maar dan ook echt prima.

Malia is een topper , en een uitval basis om eens een auto te huren genoeg te zien in de omgeving. Malia heeft genoeg restaurants en uitgaans mogelijkheden voor elke leeftijd. Een aanrader is het zeker wel

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur